“Βενταλια” νεων λυσεων απο τη SAP

Στο πλαίσιο του συνεδρίου SAP TechEd & d-code, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο στις 11-13 Νοεμβρίου, η SAP προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων γύρω από λύσεις που αφορούν στο Internet of Things, λύσεις για Marketers,  λύσεις Cloud και Enterprise Solutions για κινητές συσκευές και Wearables σε συγκεκριμένους τομείς της αγοράς.

Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στο Internet of Things η SAP ανακοίνωσε τρεις νέες λύσεις συμπεριλαμβανομένης της λύσης SAP Predictive Maintenance και Service, του λογισμικού SAP Connected Logistics και της εφαρμογής SAP Manufacturing Execution. Οι νέες λύσεις της SAP για το IoT έχουν στόχο να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα SAP HANA Cloud Platform μέσω της ενεργοποίησης εφαρμογών και προχωρημένων δυνατοτήτων, όπως είναι το in-memory computing, η ανάλυση προγνωστικών και η επεξεργασία πολύπλοκων εκδηλώσεων. H SAP HANA Cloud Platform παρέχει τη δυνατότητα παραγωγής στοιχείων από δεδομένα αισθητήρα και προχωρημένων δυνατοτήτων σε πραγματικό χρόνο, όπως in-memory computing, geo-spatial, τηλεματική, ανάλυση προγνωστικών επιχειρηματικών δεδομένων και επεξεργασία πολύπλοκων εκδηλώσεων. Επιπρόσθετα, η πλατφόρμα SAP HANA Cloud Platform προσφέρει APIs που επιτρέπουν σε τρίτους παρόχους να αναπτύσσουν εφαρμογές για το IoT.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η SAP επίσης ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να συνδυάσει την εσωτερική γνώση με την ενεργή συμμετοχή των πελατών της, βοηθώντας τους marketers να λειτουργήσουν με περισσότερη ακρίβεια, με νέο κοινό κάνοντας ταυτόχρονα περισσότερες μετατροπές. Μέσω της χρήσης της στοχευμένης λειτουργίας του Facebook’s scalable Custom Audiences, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους marketers να αξιοποιήσουν τα δεδομένα των πελατών τους, ώστε να στοχεύσουν αποτελεσματικά αυτούς τους ανθρώπους στο Facebook με λύσεις SAP, αναμένεται οι επιχειρήσεις να μπορούν να τρέχουν απλά μέσω της εύκολης και οικονομικής προσαρμογής των καμπανιών και των εμπορικών πρωτοβουλιών τους. Αυτή η λύση προβλέπεται να δώσει τη δυνατότητα μέτρησης της απόδοσης της καμπάνιας από τα impressions μέχρι τα έσοδα με υψηλότερο βαθμό ακρίβειας.

Η λύση SAP Customer Engagement Intelligence που υποστηρίζεται από το SAP HANA θα σχεδιαστεί για να συνδυάσει τα δεδομένα των πελατών μιας επιχείρησης SAP με την αγοραστική δυνατότητα των πελατών, ώστε να στοχεύει καλύτερα στη διαφήμιση τη σωστή στιγμή και στο σωστό άτομο. Η ανακοίνωση περιλαμβάνει σχέδια για τη λύση της SAP, ώστε αυτή να δημιουργεί κατηγορίες από τα δεδομένα της επιχείρησης που φθάνουν μέχρι και στα υποσύνολα των πελατών, ώστε η διαφήμιση στο Facebook να είναι πιο αποτελεσματική. Το παραπάνω αναμένεται να δώσει τη δυνατότητα στους marketers να έχουν ένα ευρύτερο δίκτυο νέων πελατών, χαρτογραφώντας το προφίλ του κοινού που ένας marketer δημιουργεί χρησιμοποιώντας μοντέλα για να προβλέψει την αγοραστική δυνατότητα μέσω του SAP Customer Engagement Intelligence στο Facebook.

Παράλληλα με τις παραπάνω ανακοινώσεις, η SAP ανακοίνωσε ακόμα μια συν-καινοτομία προγράμματος με την Shell και την Volkswagen AG, διερευνώντας πώς τα συνδεδεμένα οχήματα αλληλεπιδρούν με τον κόσμο γύρω τους. Η συνεχιζόμενη πιλοτική διαδικασία στο Αννόβερο, της Γερμανίας, στοχεύει στο να θέσει τα θεμέλια για μια σειρά υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ολοκληρωμένων συστημάτων για τη σύνδεση τροφοδοσίας. Αυτό το σύστημα παρουσιάζει την πρώτη φορά που η SAP, η Shell και η Volkswagen τρέχουν ένα end-to-end πρόγραμμα με κλιμακούμενες λύσεις για connected vehicles. Ο στόχος είναι να παραδώσει σε αυτούς που το τρέχουν μια λύση που βασίζεται στο cloud και εξοικονομεί χρόνο και μπορεί να παρέχει νέες, ενδιαφέρουσες προσφορές για πελάτες, μέσω των συνδεδεμένων οχημάτων, που δεν θα μπορούσαν να παρέχοντας από τις τρεις εταιρείες ξεχωριστά. Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα διαμορφώνει τις βάσεις μιας συζήτησης για περαιτέρω συνεργασία των συνδεδεμένων οχημάτων των τριών εταιρειών και άλλων.