AOC και Philips συνεχιζουν την κοινη ανοδικη τους πορεια

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Context, η αγορά οθονών στην ευρύτερη ευρωπαϊκή περιοχή αυξήθηκε κατά 3,2% το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Οι εταιρείες AOC και MMD (brand license partner των οθονών Philips) μαζί, διπλασίασαν αυτόν τον αριθμό, καταγράφοντας αύξηση κατά 6,7%, και διατήρησαν την τρίτη θέση του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη στο 14,1%. Η MMD συνέβαλε στην αύξηση αυτή αυξάνοντας τον όγκο κατά 10,8% από έτος σε έτος.

 

Στα μεγάλα μεγέθη οθόνης (68,6 εκ – 27” και άνω), τα δύο brands μαζί βρίσκονται στη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 14%. Ενώ αυτό το τμήμα της αγοράς αυξήθηκε κατά 29,2%, οι δύο μάρκες μαζί αυξήθηκαν σχεδόν κατά το διπλάσιο του ποσού, κατά 57,7%. Η MMD και η AOC σημείωσαν επίσης σημαντική αύξηση του όγκου τους μεμονωμένα, 53,3% για την MMD και 64% για την AOC.

Η AOC και η MMD βρίσκονται μαζί στην πρώτη θέση στη Ρωσία, στις χώρες της Μπενελούξ (Ολλανδία, Βέλγιο Λουξεμβούργο), την Ουκρανία, την Πολωνία, την Ιταλία, την Τσεχία και τη Σλοβακία. Επιπλέον, η MMD βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία οθονών 27” και άνω σε Μπένελουξ και Ουκρανία.

 

Η συνολική αγορά των οθονών συνεχίζει να αυξάνεται, χάρη στην ελκυστικότητα των ultra-wide, κυρτών και μεγάλων οθονών υψηλής ανάλυσης (QHD και UHD), καθώς και στις καινοτόμες τεχνολογίες που συμβάλλουν στην ενίσχυση της παραγωγικότητα και στην ευκολία χρήσης. Ένας άλλος βασικός παράγοντας είναι ο τομέας του gaming, ο οποίος συνεχώς αυξάνεται.

 

«Στην AOC και την MMD (οθόνες Philips) εργαζόμαστε πάνω σε ολοένα και μεγαλύτερες καινοτομίες, σε πολλούς διαφορετικούς τομείς, όπως ο σχεδιασμός, η ποιότητα εικόνας, τα εργονομικά χαρακτηριστικά, η φιλικότητα προς το χρήστη και το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα. Αυτές οι καινοτομίες κατέγραψαν την αύξηση του όγκου, και συνεχίζουμε να αυξάνουμε την παρουσία μας στην αγορά  κάθε τρίμηνο», αναφέρει ο Stefan Sommer, director marketing & business management, στην Ευρώπη.

 

Η AOC εντυπωσιάζει με ένα ευρύ και καινοτόμο portfolio entry level και high-end οθονών gaming. Επιπλέον, το αυξανόμενο portfolio επαγγελματικών οθονών της AOC για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και το δημόσιο τομέα, είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό και με πολύ καλή απήχηση από την αγορά.

Η MMD αυξήθηκε σημαντικά, χάρη στις μοναδικές καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, όπως το USB-C docking station που ενισχύει την παραγωγικότητα, «πράσινες» λύσεις, όπως «την πιο πράσινη οθόνη στον κόσμο»,  το PowerSensor, το οποίο ανιχνεύει την απουσία του χρήστη και μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κατά 80%, την αναδυόμενη webcam που μπορεί να απομακρυνθεί για μεγαλύτερη ασφάλεια, το «υβριδικό» καλώδιο USB-C και USB-A για τη σύνδεση παλαιών και νέων συσκευών στην θύρα USB-C docking της οθόνης καθώς και τη νέα σειρά gaming αφιερωμένη στους console gamers – τη Momentum.

 

Στη δεύτερη θέση στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η αγορά οθονών επιβραδύνθηκε ελαφρά. Παρ’ όλα αυτά, και οι δύο μάρκες μαζί κατέχουν το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με 18,9% για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο. Σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του 2018, η AOC αύξησε τον όγκο της κατά 27,5% το 2ο τρίμηνο του 2019.

Στην κατηγορία των μεγάλων οθονών (27” και άνω), η AOC και η MMD μαζί κατέχουν το τρίτο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κατά 12,9% και αυξήθηκαν κατά 122,9% συγκριτικά με το 2ο τρίμηνο του 2018. (Η MMD αυξήθηκε κατά 158,6% και η AOC κατά 111,3%)

 

«Συνεχίζουμε να κατέχουμε την ισχυρή μας δεύτερη θέση στην αγορά για περισσότερο από έναν χρόνο τώρα. Ειδικά το περασμένο έτος, καταφέραμε να αυξήσουμε δύο φορές τους όγκους μας στις μεγαλύτερες οθόνες», δήλωσε ο Cristian Bucur, sales director AOC & MMD Greece.

Related Posts