Antonio Neri: «Μην περιμενετε γρηγορη ανακαμψη»

Στο πρώτο virtual meeting των συνεργατών της HPE που πραγματοποιήθηκε στις 30 Απριλίου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Antonio Neri δήλωσε ότι δεν αναμένει γρήγορη ανάκαμψη στην παγκόσμια οικονομία από την πανδημία του κορωνοϊού.

«Αναλύσαμε διαφορετικά σενάρια και δεν πιστεύω ότι θα ανακάμψουμε γρήγορα. Θεωρώ ότι θα είναι ένα αρκετά μακρύ ταξίδι», ανέφερε απευθυνόμενος στους συνεργάτες.

Ο CEO της HPE τόνισε επίσης ότι η πρώτη προτεραιότητα για την εταιρεία είναι η προστασία των υπαλλήλων της και η βοήθεια προς τις κοινότητες προκειμένου να ανακάμψουν από την πανδημία, ενώ ευχαρίστησε τους συνεργάτες για την υποστήριξή τους τόσο στις κοινότητές τους όσο και στην HPE.

«Η HPE με τους συνεργάτες της έχει μια μακρά ιστορία κοινής πορείας όχι μόνο προς όφελος των πελατών μας, αλλά και προς τις κοινότητες όπου ζούμε», είπε. «Είμαι απίστευτα περήφανος για το πώς η εταιρεία έχει συσπειρωθεί γύρω από τις προκλήσεις του κορωνοϊού και την αβεβαιότητα που ζούμε. Αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαι περήφανος που συνεργάζομαι μαζί με ανθρώπους σαν εσάς».

 

Η HPE, με παρουσία σε 170 χώρες και με περισσότερους από 250.000 συνεργάτες παγκοσμίως, εφάρμοσε μια διαδικασία διαχείρισης κρίσεων στα τέλη Ιανουαρίου όταν ο κορωνοϊός άρχισε να εξαπλώνεται ευρύτερα. Το πλάνο περιλάμβανε μια «δομημένη και πειθαρχημένη διαδικασία» για να παρέχει σε καθεμία από τις χώρες που δραστηριοποιείται η εταιρεία, ό,τι χρειαζόταν για να ανταποκριθεί στην πρωτοφανή κρίση. Ωστόσο, η επιστροφή στην «κανονικότητα» θα περιλαμβάνει αλλαγές στον χώρο εργασίας και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αγοράζουν λύσεις τεχνολογίας.

Έχοντας αυτό κατά νου, ο Neri, ο οποίος έχει δεσμευτεί να προσφέρει το πλήρες χαρτοφυλάκιο της HPE ως υπηρεσία έως το 2022, έχει δώσει σαφείς οδηγίες προς τους συνεργάτες του να «πατήσουν γκάζι» σε ό,τι αφορά την στρατηγική edge-to-cloud as-a-service της εταιρείας.

 

«Ο στόχος μου είναι να επιταχύνω αυτήν τη στρατηγική και να την κάνω πραγματικότητα πιο νωρίς και προφανώς να συνεχίσω να δίνω προτεραιότητα στις επενδύσεις R&D», δήλωσε ο Neri, ο οποίος έχει δημιουργήσει μια ειδική «ομάδα κορωνοϊού» για να συνεργαστεί με ομάδα διαχείρισης κρίσεων που θα επικεντρωθεί στην ανάκαμψη της εταιρείας.

Ένα από τα πλεονεκτήματα της HPE που έρχεται στο προσκήνιο εν μέσω της πανδημίας είναι ο «ισχυρός ισολογισμός» της εταιρείας με 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μια «αρκετά σημαντική» ικανότητα άντλησης κεφαλαίων, δήλωσε ο Neri.

 

Κατά τη διάρκεια του webinar, ο επικεφαλής του καναλιού της HPE Paul Hunter, περιέγραψε λεπτομερώς τις πρωτοβουλίες ανακούφισης που προσφέρει η HPE προς τους συνεργάτες της, συμπεριλαμβανομένου ενός προγράμματος ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την HPE Financial Services. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιτρέπει στους πελάτες να αναβάλλουν την αποπληρωμή πάνω από το 90% της συνολικής αξίας των προϊόντων και υπηρεσιών των συμβάσεων έως το 2021. Η HPE έχει επίσης εντατικοποιήσει προγράμματα ρευστότητας για διανομείς που στοχεύουν στη βοήθεια των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, δήλωσε ο Hunter. Αυτές οι πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την αναστολή ή τη σημαντική μείωση των στόχων και την παροχή ειδικών όρων αποπληρωμής και εκπτώσεων. Τα παραπάνω προγράμματα έχουν διάρκεια 1 Μαΐου με 31 Ιουλίου.

 

Πατάει γκάζι το GreenLake Central

Ο Antonio Neri σημείωσε επίσης, ότι το τρέχον περιβάλλον καθιστά πιο κρίσιμο από ποτέ οι πελάτες να μπορούν να «κλιμακώνουν γρήγορα», με το GreenLake Central και το Aruba Central να διαδραματίζουν βασικό ρόλο καθώς οι πελάτες μετακινούνται προς ένα μοντέλο πληρωμής με βάση την κατανάλωση με συγκεκριμένες λύσεις βελτιστοποιημένες για το workload τους. Εν μέσω της πανδημίας, η HPE έχει διαπιστώσει τεράστια ζήτηση για remote access points της Aruba. «Αυτό που έχουμε δει τις τελευταίες εβδομάδες είναι πολύ μεγάλη ζήτηση για συνδεσιμότητα στο άκρο», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Προφανώς, κάθε βήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού ξεκινά με τη σύνδεση των πραγμάτων. Καθώς οι άνθρωποι έχουν δημιουργήσει νέα νοσοκομεία, κλινικές και σημεία ελέγχου, η επικοινωνία όλων αυτών απαιτεί συνδεσιμότητα».

Επιπλέον, η HPE έχει δει αύξηση της ζήτησης λύσεων virtual desktop infrastructure (VDI) καθώς οι πελάτες μετακόμισαν γρήγορα στην εργασία τους στο σπίτι εν μέσω της πανδημίας.

Τέλος, έχει διαπιστωθεί αυξημένη ζήτηση για εφαρμογή λύσεων τεχνητής νοημοσύνης, μηχανικής μάθησης και big data analytics ως απάντηση στην κρίση.

 

Ο Neri διαδραμάτισε επίσης ηγετικό ρόλο στην επίλυση ζητημάτων της αλυσίδας εφοδιασμού που επηρέαζαν την παράδοση προϊόντων, ακόμη και πριν από την κρίση του κορωνοϊού. Μάλιστα, είχε συναντηθεί με περισσότερους από 80 βασικούς και δευτερεύοντες προμηθευτές για να διασφαλίσει ότι η HPE δεν θα έχει πρόβλημα στις παραδόσεις σημαντικών υποσυστημάτων. «Προφανώς, πρώτη η προτεραιότητά μας είναι η μείωση των καθυστερήσεων», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ όπως τόνισε, αναμένει βελτίωση στην αλυσίδα εφοδιασμού από το Μάιο με στόχο το «κανονικό επίπεδο απόδοσης» τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.

 

Κλείνοντας την εικονική συνάντηση με τους συνεργάτες ο CEO της HPE δήλωσε ότι η εταιρεία προσβλέπει την ανάκαμψη από την πανδημία μαζί με το οικοσύστημα των συνεργατών. «Σας θεωρούμε ως αναπόσπαστο μέρος αυτού που κάνουμε», κατέληξε.