Μπορεί να την γνωρίζουμε ως το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα στον πλανήτη αλλά απ’ ότι φαίνεται η Amazon βρήκε και έναν ακόμη τρόπο για να βγάλει πραγματικά πολλά χρήματα. Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία ερευνών eMarketer, η Amazon αθόρυβα αλλά αποτελεσματικά έχτισε μια άκρως επιτυχημένη διαφημιστική αγορά.
Πόσο επιτυχημένη; Τόσο ώστε να έχει έσοδα $610 εκατ. από διαφημίσεις το 2012, αυξημένα μάλιστα κατά 45,5% σε σύγκριση με τα $419 εκατ. που συγκέντρωσε από διαφημίσεις το 2011. Το ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι ότι για το 2013 η eMarketer προβλέπει διαφημιστικά έσοδα ύψος $835 εκατ. για την Amazon, αυξημένα δηλαδή κατά 37% σε σχέση με το 2012.
Η Amazon εκτός από τις διαφημίσεις στη δική της σελίδα, έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο sites τα οποία επίσης έχουν πολύ καλές διαφημιστικές προσόδους. Αναλυτές εκτιμούν ότι ο γίγαντας του e-retail έχει σχέδια για να κοντράρει ευθέως τις Google και Facebook όσον αφορά το μερίδιο στη διαφημιστική πίτα. Μάλιστα, υποστηρίζουν ότι η Amazon έχει ένα πανίσχυρο όπλο για να το κάνει αυτό: ξεκάθαρα στοιχεία για τις καταναλωτικές συνήθειες 209 εκατομμυρίων καταναλωτών, στοιχεία τα οποία αποτελούν σημαντικό δέλεαρ για τους διαφημιστές και τις εταιρείες.