13 C
Athens
20/04/2024
Biztech

ACE ERP: Αναβάθμιση σύμφωνα με τον νέο ΚΦΑΣ για τις ηλεκτρονικές τιμολογήσεις

Η ACE-Hellas, ανακοίνωσε την αναβάθμιση του εργαλείου διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων ACE ERP, που παρουσίασε το Νοέμβριο του 2012, ώστε να είναι σύννομο με τον νέο Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (ΚΦΑΣ) που είναι σε ισχύ από την αρχή του έτους.

Ο νέος Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών, θέτει τις βάσεις για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης με σκοπό τη διασφάλιση των φορολογικών δεδομένων και την αξιοποίησή τους από συναλλασσόμενους και φορολογικές αρχές. Στο πλαίσιο αυτό, το ACE ERP έχει ενσωματώσει όλες τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν από το λογιστήριο μιας επιχείρησης όσον αφορά την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων, σύμφωνα με τις νέες διατάξεις.

Πέραν όμως των παραπάνω, το ACE ΕRP ενσωματώνει επιπλέον χρήσιμα χαρακτηριστικά. Μεταξύ αυτών, η λειτουργία SMS, μέσω της οποίας μπορούν να αποσταλούν γραπτά μηνύματα αυτόματα από το σύστημα ERP στα κινητά τηλέφωνα των χρηστών. Στις βελτιώσεις της νέας έκδοσης περιλαμβάνονται επίσης οι νέες διατάξεις για ελέγχους με βάση τα δεδομένα της Γ.Γ.Π.Σ. για τα φορολογικά στοιχεία, γεωκωδικοποίση κ.α.

Το ACE ERP είναι ένα κοστοκεντρικό λογισμικό, που παρέχει τη δυνατότητα συνολικής οικονομικής διαχείρισης των δραστηριοτήτων κάθε εταιρείας. Παρέχει άμεση και πλήρη πληροφόρηση, για τη διαμόρφωση της εξέλιξης του κόστους. Τα στοιχεία καταχωρούνται μια φορά και αντιγράφονται αυτόματα από τη μια φάση στην επόμενη, ενώ η πληροφορία είναι άμεσα διαθέσιμη και προσπελάσιμη από όλα τα αρμόδια τμήματα (ανάλογα με τα επίπεδα πρόσβασης). Η πρόσβαση στο ACE ERP είναι δυνατή από τους εξουσιοδοτημένους χρήστες τόσο από τοπικό δίκτυο όσο και μέσω WEB παρέχοντας έτσι, τη δυνατότητα καταχώρησης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.

Όσον αφορά τα προσφερόμενα από το ACE ERP υποσυστήματα, αυτά καλύπτουν πλήρως κάθε ανάγκη, αφού μπορεί να περιλάβουν την κοστολογική, λογιστική και εμπορική διαχείριση, τη διαχείριση των υπεργολάβων και εργοταξίων, τη διαχείριση λιανικών πωλήσεων, τη διαχείριση του service καθώς επίσης και τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM). Επιπροσθέτως παρέχεται ολοκληρωμένο κύκλωμα δυναμικών αναφορών, το οποίο περιλαμβάνει την κατάρτιση οικονομικών καταστάσεων και αριθμοδεικτών αλλά και εξειδικευμένων εκτυπώσεων σε μορφή συγκεντρωτικών πινάκων. Τα δεδομένα του συστήματος εξάγονται γρήγορα και εύκολα σε περιβάλλον εφαρμογών MS Office (Word, Excel), καθώς επίσης και pdf, html, mht, txt, xml.

Σχετικά άρθρα

Νέο monitor για εξωτερικούς χώρους από την LG

Kitriniaris

H Cloudbiz στην αγορά των Βαλκανίων

Kitriniaris

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στον ψηφιακό κλάδο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα