7 χρονια επιτυχιας για τις υπηρεσιες επικοινωνιας της Xerox

Αναγνωρίζοντας ότι η επικοινωνία παίζει κυρίαρχο ρόλο στη διαμόρφωση της εμπειρίας των πελατών, η Xerox Hellas ανέλαβε, πρώτη στον κλάδο της, την παραγωγή marketing και προωθητικών υλικών για λογαριασμό πελατών της. Έκτοτε, οι σχετικές υπηρεσίες που προσφέρει καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιών – από εμπορικές εκτυπώσεις και δημιουργία POS, μέχρι υλικά συνεδρίων και εταιρικά δώρα. Παράλληλα, έμπειροι print experts παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες, προτείνοντας νέα υλικά και τρόπους για την ακόμη πιο αποτελεσματική μετάδοση του μηνύματος των πελατών.

 

Με αφορμή την επέτειο των επτά χρόνων επιτυχημένης λειτουργίας του τμήματος υπηρεσιών επικοινωνίας της Xerox Hellas, σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Balthazar, ο διευθυντής marketing & direct sales της  Χerox Hellas, Χάρης Τράμπας, έκανε μια αναδρομή στην επιτυχημένη πορεία των τελευταίων ετών, εστιάζοντας στα «7 συστατικά της επιτυχίας» που εξασφαλίζουν στους πελάτες της Χerox εγγυημένο ποιοτικό αποτέλεσμα, αξιόπιστη υλοποίηση, οικονομίες κλίμακας, εξοικονόμηση χρόνου και αποδοτικότερες επικοινωνίες. Παράλληλα, ο κ. Τράμπας ανακοίνωσε την προσθήκη στο portfolio της Xerox Hellas μιας σειράς από νέες υπηρεσίες, όπως creative και design services, κατασκευή εφαρμογών και sites, δημιουργία περιεχομένου, υποστήριξη social επικοινωνιών και παροχή καλύτερων insights μέσω της διενέργειας πρωτογενών και δευτερογενών ερευνών αγοράς.

Οι υπηρεσίες αυτές θα είναι διαθέσιμες σε συνεργασία με το Xerox Studio στο Λονδίνο και την καταξιωμένη εταιρεία τεχνολογίας Generation Υ, η οποία θα αποτελεί τοπικά τον στρατηγικό συνεργάτη της Xerox Hellas στην ανάπτυξη των νέων υπηρεσιών.

 

Σύμφωνα με τον Βασίλη Ραμπάτ, διευθύνοντα σμβουλο της Xerox, «για να επικοινωνεί αποτελεσματικά, μια επιχείρηση πρέπει να διαχειρίζεται το περιεχόμενο και τις επικοινωνίες της με έναν έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο. Γι’ αυτό, σε συνεργασία με τη Generation Y αποφασίσαμε να προσφέρουμε μια σειρά από νέες υπηρεσίες, που θα ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες των πελατών μας, έχοντας πάντα ένα στόχο: να βοηθάμε τις επικοινωνίες των πελατών μας να αποδίδουν καλύτερα».

Related Posts