20.8 C
Athens
27/04/2024
Biztech

15% αύξηση στα έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο ανακοίνωσε η LG

Η LG Electronics ανακοίνωσε τα υψηλότερα έσοδα από ποτέ για το δεύτερο τρίμηνο, αντανακλώντας τις ισχυρές πωλήσεις στις LG οικιακές συσκευές σε βασικές περιοχές και την κερδοφόρα ανάπτυξη της επιχειρηματικής μονάδας εξαρτημάτων οχημάτων της, καθώς η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ανακάμπτει.

Πιο συγκεκριμένα, η LG κατέγραψε έσοδα ύψους 19,5 τρισεκατομμυρίων KRW το δεύτερο τρίμηνο του 2022, 15% υψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τα λειτουργικά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 792,2 δισεκατομμύρια KRW, 12% χαμηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε μεγάλο βαθμό λόγω των προκλήσεων και του υψηλότερου κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Δεδομένου του επιχειρηματικού αντίκτυπου της εξελισσόμενης κατάστασης της πανδημίας και των οικονομικών συνθηκών, η LG αξιοποιεί το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιό της, επεκτείνοντας τις πωλήσεις από τα premium προϊόντα μέχρι τα προϊό-ντα μαζικής ζήτησης και αναπτύσσοντας B2B τομείς, όπως αυτόν των ανταλλακτικών αυτοκινήτων.

Αποτελέσματα ανά επιχειρηματικό κλάδο

Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε έσοδα 8,07 τρισεκατομμυρίων KRW το δεύτερο τρίμηνο, για πρώτη φορά στην ιστορία της LG που μια επιχειρηματική μονάδα υπερβαίνει τα τριμηνιαία έσοδα των 8 τρισεκατομμυρίων KRW. Τα λειτουργικά κέρδη ήταν 432,2 δισεκατομμύρια KRW. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18% από το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, κυρίως λόγω των αυξημένων πωλήσεων premium συσκευών και νέων κατηγοριών όπως προϊόντα υγιεινής που χρησιμοποιούν τεχνολογία ατμού στις βασικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Λατινικής Αμερικής. Η επιχειρηματική μονάδα σχεδιάζει να συνεχίσει τη δυναμική της, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα των premium προϊόντων και ενισχύοντας τη σειρά μαζικής πώλησής της.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα 3,46 τρισεκατομμυρίων KRW το δεύτερο τρίμηνο με λειτουργική ζημιά 18,9 δισεκατομμυρίων KRW, αντανακλώντας τις αυξημένες επενδύσεις μάρκετινγκ ως απάντηση στις εντεινόμενες συνθήκες της αγοράς. Η στρατηγική της LG για την οικιακή ψυχαγωγία θα επικεντρωθεί στην αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη του τμήματος premium τηλεοράσεων, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής πωλήσεων, όπως το παγκόσμιο κύπελλο FIFA και στις διακοπές.

Η LG Vehicle component Solutions Company πέτυχε πωλήσεις 2,03 τρισεκατομμυρίων KRW κατά το δεύτερο τρίμηνο, αύξηση 19% από την ίδια περίοδο του 2021, οδηγώντας την επιχειρηματική μονάδα να είναι κερδοφόρα για πρώτη φορά. Οι σημαντικά υψηλότερες πωλήσεις προήλθαν από την προληπτική ανταπόκριση της LG στην υψηλότερη ζήτηση από αυτοκινητοβιομηχανίες με αποτελεσματική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Με το σύννεφο αβεβαιότητας που δημιουργείται από τον πληθωρισμό και τους γεωπολιτικούς κινδύνους, η εταιρεία θα συνεχίσει να χτίζει ισχυρές σχέσεις με τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες μαζί με ισχυρή διαχείριση της δομής του κόστους για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας.

Η LG Business Solutions Company κατέγραψε σταθερά έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 1,54 τρισεκατομμυρίων KRW με λειτουργικά κέρδη 14,3 δισεκατομμυρίων KRW. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σε μεγάλο βαθμό λόγω της ανάκαμψης του B2B τμήματος. Η εταιρεία σχεδιάζει να στοχεύσει επιθετικά στην ανάκαμψη του τμήματος B2B αναπτύσσοντας πιο προσαρμοσμένες λύσεις και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για σταθερή ανάπτυξη.

Η LG Electronics ανακοίνωσε τα υψηλότερα έσοδα από ποτέ για το δεύτερο τρίμηνο, αντανακλώντας τις ισχυρές πωλήσεις στις LG οικιακές συσκευές σε βασικές περιοχές και την κερδοφόρα ανάπτυξη της επιχειρηματικής μονάδας εξαρτημάτων οχημάτων της, καθώς η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ανακάμπτει.

Πιο συγκεκριμένα, η LG κατέγραψε έσοδα ύψους 19,5 τρισεκατομμυρίων KRW το δεύτερο τρίμηνο του 2022, 15% υψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τα λειτουργικά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 792,2 δισεκατομμύρια KRW, 12% χαμηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε μεγάλο βαθμό λόγω των προκλήσεων και του υψηλότερου κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Δεδομένου του επιχειρηματικού αντίκτυπου της εξελισσόμενης κατάστασης της πανδημίας και των οικονομικών συνθηκών, η LG αξιοποιεί το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιό της, επεκτείνοντας τις πωλήσεις από τα premium προϊόντα μέχρι τα προϊό-ντα μαζικής ζήτησης και αναπτύσσοντας B2B τομείς, όπως αυτόν των ανταλλακτικών αυτοκινήτων.

Αποτελέσματα ανά επιχειρηματικό κλάδο

Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε έσοδα 8,07 τρισεκατομμυρίων KRW το δεύτερο τρίμηνο, για πρώτη φορά στην ιστορία της LG που μια επιχειρηματική μονάδα υπερβαίνει τα τριμηνιαία έσοδα των 8 τρισεκατομμυρίων KRW. Τα λειτουργικά κέρδη ήταν 432,2 δισεκατομμύρια KRW. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18% από το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, κυρίως λόγω των αυξημένων πωλήσεων premium συσκευών και νέων κατηγοριών όπως προϊόντα υγιεινής που χρησιμοποιούν τεχνολογία ατμού στις βασικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Λατινικής Αμερικής. Η επιχειρηματική μονάδα σχεδιάζει να συνεχίσει τη δυναμική της, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα των premium προϊόντων και ενισχύοντας τη σειρά μαζικής πώλησής της.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα 3,46 τρισεκατομμυρίων KRW το δεύτερο τρίμηνο με λειτουργική ζημιά 18,9 δισεκατομμυρίων KRW, αντανακλώντας τις αυξημένες επενδύσεις μάρκετινγκ ως απάντηση στις εντεινόμενες συνθήκες της αγοράς. Η στρατηγική της LG για την οικιακή ψυχαγωγία θα επικεντρωθεί στην αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη του τμήματος premium τηλεοράσεων, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής πωλήσεων, όπως το παγκόσμιο κύπελλο FIFA και στις διακοπές.

Η LG Vehicle component Solutions Company πέτυχε πωλήσεις 2,03 τρισεκατομμυρίων KRW κατά το δεύτερο τρίμηνο, αύξηση 19% από την ίδια περίοδο του 2021, οδηγώντας την επιχειρηματική μονάδα να είναι κερδοφόρα για πρώτη φορά. Οι σημαντικά υψηλότερες πωλήσεις προήλθαν από την προληπτική ανταπόκριση της LG στην υψηλότερη ζήτηση από αυτοκινητοβιομηχανίες με αποτελεσματική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Με το σύννεφο αβεβαιότητας που δημιουργείται από τον πληθωρισμό και τους γεωπολιτικούς κινδύνους, η εταιρεία θα συνεχίσει να χτίζει ισχυρές σχέσεις με τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες μαζί με ισχυρή διαχείριση της δομής του κόστους για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας.

Η LG Business Solutions Company κατέγραψε σταθερά έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 1,54 τρισεκατομμυρίων KRW με λειτουργικά κέρδη 14,3 δισεκατομμυρίων KRW. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σε μεγάλο βαθμό λόγω της ανάκαμψης του B2B τμήματος. Η εταιρεία σχεδιάζει να στοχεύσει επιθετικά στην ανάκαμψη του τμήματος B2B αναπτύσσοντας πιο προσαρμοσμένες λύσεις και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για σταθερή ανάπτυξη.

Σχετικά άρθρα

Η Pharmapal επιλέγει τη λύση SAP Business One Cloud

1.100 οι συνεργάτες στο Public Marketplace

Giorgos Athanassiadis

Νέα επένδυση από το Jeremie Openfund II

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα