22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Το SAS Text Analytics στην Interamerican

Διευρύνεται περαιτέρω η συνεργασία της SAS Analytics με την Interamerican, δεδομένου ότι η ασφαλιστική εταιρεία υιοθέτησε και τη λύση SAS Text Analytics. Η συγκεκριμένη λύση χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση και προηγμένα analytics για το feedback που δίνουν οι πελάτες στις διάφορες μορφές επικοινωνίας με την εταιρεία, τον εντοπισμό των σημαντικών ζητημάτων και την πραγματοποίηση πιο αποτελεσματικής ανάλυσης του συναισθήματος των πελατών.

 

Η SAS Text Analytics παρέχει στην Interamerican το συγκριτικό πλεονέκτημα για άμεση ανάκτηση, έλεγχο και βελτίωση του customer experience και ενίσχυση του customer εngagement value. Αποτελεί ένα ακόμη εργαλείο για τον εξελισσόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican, με γνώμονα την καινοτομία και στο πλαίσιο της αποτελεσματικής διαχείρισης δεδομένων, καθώς η εταιρεία είναι προσηλωμένη στην αποδοτικότερη εκμετάλλευση και εξέλιξη του «Voice of the Customer».

 

Πλεονεκτήματα της λύσης SAS Text Analytics

•  Υποστήριξη ελληνικών και ελληνικής μεταγραφής σε λατινικά (greeklish),

•  Διαθεσιμότητα έτοιμων γλωσσικών κανόνων και ταξινομήσεων για τον αυτόματο εντοπισμό συναισθήματος (sentiment analysis taxonomy) και οντοτήτων (entities extraction) όπως ονοματεπώνυμα, επωνυμίες, τηλέφωνα, τοποθεσίες και προϊόντα,

•  Διαθεσιμότητα πλήρους γκάμας προηγμένων αναλυτικών τεχνικών text mining and machine learning, καθώς και προηγμένων γλωσσικών κανόνων (natural language processing), που επιτρέπουν την πραγματική άντληση επιχειρηματικής γνώσης και όχι μόνο keyword frequencies,

•  Δυνατότητα συνδυασμού text analytics με data mining,

•  Ευκολία στη χρήση

 

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση που έρχεται να καλύψει εξολοκλήρου την επιχειρηματική ανάγκη με δυνατότητα ανάλυσης οποιασδήποτε πηγής text δεδομένων, από εσωτερικές (ερωτηματολόγια, παράπονα) ή εξωτερικές (social media, blogs) πηγές, ανεξαρτήτως όγκου.

Σχετικά άρθρα

Οι στόχοι της Lenovo για την παγκόσμια περιβαλλοντική αειφορία

Giorgos Athanassiadis

Η Salesforce ξέρει από cloud…

Channel-Manager

App coverage: Αξιολογώντας τα δίκτυα στην εποχή των smartphones

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα