18.4 C
Athens
25/04/2024
Biztech

Το DNA αλλάζει το… DNA της Cisco

Μετά από πολλά χρόνια συνεπούς προσέγγισης της αγοράς και του καναλιού ως κορυφαίος hardware vendor, η Cisco κάνει μια στρατηγική στροφή προς το λογισμικό και τις υπηρεσίες, με το launch του Digital Network Architecture, στροφή που θα αλλάξει ριζικά και το κανάλι της εταιρείας. Άλλωστε αυτό υποστήριξε και ο Robert Soderbery, ανώτερος αντιπρόεδρος του Enterprise Products & Solutions της Cisco, κατά τη δεύτερη ημέρα του Cisco Partner Summit 2016, τονίζοντας ότι “θα αλλάξουμε οπωσδήποτε το DNA του καναλιού”.

 

To Digital Network Architecture (DNA) είναι μια ανοιχτή λύση, που οδηγείται από το software και έχει στο επίκεντρο τις υπηρεσίες, και η οποία βασίζεται στην αυτοματοποίηση, το virtualization, τα analytics και τις υπηρεσίες διαχείρισης. Βασικός στόχος της Cisco είναι μέσω του DNA να κάνει πράξη τον επί χρόνια διακηρυγμένο στόχο της περί ψηφιοποίησης των επιχειρηματικών διαδικασιών.

 

Η νέα λύση θα προσφέρεται στους πελάτες μέσω της soderberry“οικογένειας” Cisco One Software, και θα περιλαμβάνει μια νέα πλατφόρμα αυτοματοποίησης, καινούργιες εφαρμογές, ένα φάσμα  από cloud-based υπηρεσίες διαχείρισης, καθώς και λειτουργίες Network Functions Virtualization (NFV). Είναι προφανές, λοιπόν, ότι το παραπάνω πακέτο “μιλάει” κατευθείαν στην καρδιά των επιχειρήσεων που επιδιώκουν digitalization των διαδικασιών τους. Μάλιστα, για να κάνει το DNA πιο θελκτικό τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους τελικούς πελάτες, η Cisco το συνοδεύει με το Capital Easy Pay, ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα που δημιουργήθηκε ειδικά για να διευκολύνει την υιοθέτηση του DNA από τις επιχειρήσεις.

 

Ξαναγυρνώντας στο κανάλι, ο Soderbery τόνισε ότι κάθε Cisco Certified Internetwork Expert (CCIE) θα ειδικευθεί στην πώληση του DNA. Δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι αν και πρόκειται για κάτι εντελώς καινούριο, εντούτοις έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι “εύπεπτο” για τους πελάτες. Ωστόσο ξεκαθάρισε ότι η Cisco στηρίζεται στους συνεργάτες για να ηγηθούν στο νέο κεφάλαιο που ανοίγει η εταιρεία με το DNA.

 

Σύμφωνα με το στέλεχος της Cisco, το DNA ανοίγει τρεις τεράστιες ευκαιρίες για το κανάλι των συνεργατών:

 

Πρώτον, επειδή το DNA εκπροσωπεί μια μεγάλη αλλαγή στο networking σε σύγκριση με τα όσα γνώριζαν μέχρι σήμερα οι πελάτες, το κανάλι θα πρέπει να τους καθοδηγήσει στο νέο περιβάλλον, χτίζοντας πρακτικά την υποδομή των πελατών από την αρχή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς τα έσοδα που μπορούν να αποκομίσουν οι συνεργάτες.

 

Δεύτερον, επειδή το Cisco DNA είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για managed services, οι συνεργάτες θα έχουν τη δυνατότητα να χτίσουν τέτοιου είδους υπηρεσίες που θα κουμπώνουν ακριβώς στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Μάλιστα, οι υπηρεσίες αυτές μπορούν να δημιουργηθούν πολύ γρήγορα και να είναι εξαιρετικά ευέλικτες.

 

Τέλος, οι συνεργάτες μπορούν να εξελιχθούν οι ίδιοι σε ανεξάρτητους software vendors ή software developers, χτίζοντας ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις στα μέτρα των πελατών τους.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

Step One: νέα εταιρική ταυτότητα

H Epson ανεβάζει τον πήχη στους προβολείς, με τα φωτεινότερα μοντέλα της αγοράς

Kitriniaris

Η Acer στην Ελληνική αγορά… και πάλι

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα