Η Comsys, εταιρεία εξειδικευμένη σε λύσεις customer engagement, ανακοίνωσε ότι η εφαρμογή CLink που έχει αναπτύξει για την διασύνδεση λύσεων contact center με εφαρμογές CRM έλαβε πιστοποίηση για την διασύνδεση και ανταλλαγή δεδομένων και γεγονότων με τις εφαρμογές της SAP.
Το CLink επιτρέπει στους agents να διαχειριστούν μέσα από το CRM την επικοινωνία με πελάτες σε όλα τα κανάλια που προσφέρει ένα contact center. Με αυτό τον τρόπο οι agents εργάζονται πιο παραγωγικά και προσφέρουν μια βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες τους. To CLink υποστηρίζει την διασύνδεση των λύσεων contact center της Cisco και της Aspect Software με όλες τις σημαντικές εφαρμογές CRM, όπως Microsoft Dynamics, Oracle Siebel, Oracle RightNow, Salesforce, και SAP CRM.
Ο Κώστας Ιατρόπουλος, software development lead της Comsys, δήλωσε: «Το CLink αποτελεί μια καινοτόμο εφαρμογή που βοηθά τα contact centers να αυξήσουν την αποδοτικότητά και αποτελεσματικότητα των agents. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την πιστοποίηση του από την SAP, η οποία επιβεβαιώνει ότι το CLink πληροί μια σειρά αυστηρών κριτηρίων για την διασύνδεση του με τις εφαρμογές της SAP».