Αν και η Alphabet (η μητρική εταιρεία της Google) ασχολείται με πλήθος από διαφορετικές δραστηριότητες, το βασικό core business της εταιρείας, δηλαδή η online διαφήμιση, συνεχίζει να αποδίδει και μάλιστα πολύ επιτυχημένα, όπως δείχνουν τα νούμερα. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας από τις διαφημίσεις, όχι μόνο δεν μειώνονται, αλλά παραμένει η μεγαλύτερη του χώρου και μάλιστα με αυξανόμενη τάση.
Το δεύτερο τρίμηνο του έτους βρήκε τη μετοχή της Alphabet αυξημένη κατά 5% ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Μπορεί αυτό το νούμερο να φαίνεται μικρό, αλλά από την άλλη είναι αρκετό για να προσθέσει δεκάδες δισεκατομμύρια ακόμα στην αξία της εταιρείας. Η Google (στην οποία ανήκει το κομμάτι της online διαφήμισης της Alphabet) ανέφερε κέρδη της τάξης των $ 8,42 ανά μετοχή που μεταφράζεται σε 21,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο μεγάλος αντίπαλος της Google στο χώρο της διαφήμισης, το Facebook, παρουσιάζει και αυτός τεράστια αύξηση και μάλιστα της τάξης του 60% από έτος σε έτος. Ωστόσο το εντυπωσιακό αυτό ποσοστό μεταφράστηκε σε μόλις (!) $ 6,4 δισ. το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Η μεγάλη αυτή διαφορά ανάμεσα στα έσοδα των δύο εταιρειών, καταδεικνύει την τεράστια απόσταση μεγέθους που χωρίς τις δύο εταιρείες. Μάλιστα, φέτος η Alphabet ξεπέρασε την Apple και έγινε ξανά η πιο πολύτιμη εταιρεία του κόσμου.
Η χρηματιστηριακή αξία της Alphabet ανέρχεται σήμερα σε περίπου 498 δισ. δολάρια σε σύγκριση με την κεφαλαιοποίηση των 495 δισ. δολαρίων της Apple.