22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Σχέδιο πτήσης “Κορυδαλλός” για τον “Ελικοπτεράκια”!

Καλωσορίσατε για µια ακόµη φορά στην στήλη µας. Κατ’ αρχήν, ευχόµαστε Χριστός Ανέστη και µακάρι η Ανάσταση να µην… εξαντληθεί σε θρησκευτικό επίπεδο, αλλά να “ρίξει” και µια µατιά και προς την ταπεινή ΙΤ αγορά µας.

Αν µη τι άλλο, απαιτείται µια… Θεία παρέµβαση προκειµένου να κινηθούν κοµµατάκι τα πράγµατα σε µια σειρά από “βαλτωµένα” ζητήµατα.

Στην περασµένη στήλη τι σας λέγαµε (γράφαµε, για την ακρίβεια) για τον “Κόκκινο Τιµονιέρη” και την πρόθεση ορισµένων να κάνουν τα αδύνατα-δυνατά προκειµένου να τον δουν εκτός παιχνιδιού, ακόµη και… συγκάτοικο µε αντίστοιχες “υψηλές” παρουσίες στις φυλακές Κορυδαλλού;

Όπως, ενδεχοµένως, θυµάστε είχαµε… προειδοποιήσει πως ο “Κόκκινος Τιµονιέρης” θα αποδειχτεί ιδιαίτερα… σκληρό καρύδι για τα “δόντια” όσων τον έχουν στοχοποιήσει.
Δεν πέρασαν παρά ελάχιστες ηµέρες και ο ίδιος κατάφερε να βρεθεί ξανά στην επιφάνεια, κάνοντας… τζακ-ποτ.

Μάλιστα, µε τη συγκεκριµένη κίνηση όχι µόνο προσπορίζεται σηµαντικά οικονοµικά οφέλη δίχως κάποια “αντίσταση”, αλλά ταυτόχρονα παραµένει ο απόλυτος κυρίαρχος του παιχνιδιού. Πραγµατικός µονοκράτορας. Βάλτε στην… εξίσωση και τον παράγοντα της επι µέρους ιδιωτικοποίησης και έχετε έτοιµη τη συνταγή για τα επόµενα -πολλά- χρόνια.

Όπως, εξάλλου, ισχυρίζεται και ένας φίλος: “Ένας είναι ο πρόεδρος”…

Μιας και κάναµε µια σχετική αναφορά σε… κάγκελα και φυλακές, µην εκπλαγείτε εάν στο προσεχές χρονικό διάστηµα (όχι το πολύ µακρινό), ακούσετε πως κάποιο… ελικόπτερο προσγειώθηκε εκεί.

Όχι, όχι, δεν θα σχετίζεται µε (µια ακόµη) απόπειρα απόδρασης κρατουµένων, αλλά µε µόνιµη… στάθµευση! Τίνος; Απ’ όποια πλευρά κι εάν το δείτε, το ίδιο κάνει. Δηλαδή, εάν σας αναφέρουµε τη θρυλική ονοµασία “Ελικοπτεράκιας”, δεν θα κάνετε τους σχετικούς συνειρµούς; Πιλότος και ιπτάµενο µέσο, το ένα και το αυτό πρόσωπο. Μόνο που εδώ και ορισµένα χρόνια οι… πτήσεις του είναι χαµηλές. Για να µην πω, ότι -περίπου- αγνοούνται!

Αλλά, αλήθεια, αναρωτιέστε για ποιον λόγο ο… θρυλικός “Ελικοπτεράκιας” µπορεί να βλέπει τον κόσµο µέσα από τα κάγκελα; Αναζητήστε την αιτία σε παλιούς του φίλους, ου µην και άµεσους συνεργάτες – ευεργετηθέντες σε εκτός ΙΤ δραστηριότητά του, µέσω της οποίας και έγινε ευρύτερα γνωστός. Προσθέστε και το… ξεσκόνισµα της “χρυσής” (για ορισµένους) εποχής του Χρηµατιστηρίου και τα πράγµατα ξαφνικά απλουστεύονται.

Πόσο, µάλλον, εάν µιλάµε για καµιά… 60αριά εκατοµµύρια ευρώ!

Γελάω, ειλικρινά, µε την προσπάθεια ορισµένων “µαγαζιών” να βρίσκονται µε κάθε τρόπο και κόστος στην επικαιρότητα, θέλοντας να αποδείξουν (σε ποιούς άραγε;) την πετυχηµένη τους πορεία εν µέσω κρίσης, αξιοποιώντας την όποια προβολή προκύπτει από την αναφορά της ανάληψης σειράς (µάλιστα) νέων έργων.

Ωστόσο, επειδή ζούµε σε µια χώρα, όπου (παν)εύκολα το ψάρι “βαφτίζεται”  κρέας, καλό θα ήταν να εστιάσουν την προσπάθειά τους κάπου αλλού, αντί να θριαµβολογούν για ενδο-οµιλικές αναθέσεις. Όχι τίποτε άλλο, στο τέλος κάποιοι θα ζητούν και τα ρέστα…

Μαθαίνω πως τελευταία παρατηρείται έντονη κινητικότητα στο Μαρούσι, καθώς ένας “παραδοσιακός παίκτης” -που µεταξύ άλλων ασχολείται και µε την πληροφορική- αποφάσισε να αξιοποιήσει µέρος από τις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις του, έτσι ώστε να αποθηκεύσει ουκ ολίγα “γευστικά” µηχανήµατα.

Λέτε να έχει καµιά εσωτερική πληροφόρηση για την περαιτέρω πορεία συγκεκριµένης αγοράς, µε “ρευστό” ενδιαφέρον; Μην βιαστείτε να… ποντάρετε εναντίον του.

Μπορεί κάθε Αύγουστο ο “Φτερωτός Γκρισίνο” να µετακινείται για µερικές ηµέρες κατά πολύ ανατολικότερα, έχοντας ενδιαφέρουσα “παρέα” και µε τελικό προορισµό-πραγµατικό χρυσωρυχείο, εντούτοις όµως κάτι µας λέει πως φέτος έχει ήδη κάνει τη σχετική διαδροµή αρκετά νωρίτερα.

Βλέπετε, τελευταία, έχει µπει στο µυαλό του η ιδέα της περαιτέρω διεύρυνσης της own-brand σειράς προϊόντων του, τα οποία και του αποφέρουν υψηλότερα από του αναµενοµένου κέρδη.

Προς αυτή την κατεύθυνση συνηγορεί και η αίσθηση ανωτερότητας που νιώθει ο  “Φτερωτός Γκρισίνο”, έχοντας… σαρώσει τα πάντα στο διάβα του στο εσωτερικό µέτωπο. Για την ακρίβεια, σε πλείστες καθετοποιηµένες αγορές, κατέχει το απόλυτο ποσοστό σε επίπεδο πωλήσεων και µεριδίου αγοράς.

Την αρχή, λοιπόν, στον… χορό της προϊοντικής ενδυνάµωσης αναµένεται να κάνουν οι εκτυπωτές.

Το… στριπτίζ στην κινητή τηλεφωνία καλά κρατεί, κάνοντας όλους, τούς άµεσα και µη, εµπλεκόµενους, να αναρωτηθούν έως που θα φτάσει η προσπάθεια απόκτησης νέων ή της συγκράτησης υφιστάµενων πελατών.

Το ερώτηµα, όµως, που προκύπτει αβίαστα έχει να κάνει µε το κόστος που είναι διατεθειµένος να επωµιστεί κάθε πάροχος σε µια τέτοια προσπάθεια, καθώς -για να µην κρυβόµαστε- δεν υπάρχει κάποιο κέρδος. Τουλάχιστον ορατό στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων. Για πόσο, άραγε, καιρό θα είναι σε θέση οι πάροχοι να “τρώνε” το κόστος και φυσικά µε τι αντίκρισµα;

Δυναµική επιστροφή για το Dynamic Duo των βορείων προαστείων, το οποίο αφού προχώρησε σε µια σειρά κινήσεων -ορισµένες από τις οποίες ήταν επώδυνες- όπως πάντοτε κατάφερε να βρεθεί στον… αφρό.

Μπορεί η περασµένη διετία (περίπου) να ήταν δύσκολη, εντούτοις όµως το µαγαζί του “ντουέτου”, όχι µόνο ανέκαψε, αλλά επέστρεψε και σε επίπεδα κερδοφορίας.

“Οδηγός” για αυτή την εξέλιξη αποτέλεσε πρωτίστως η επιλογή own brand ταµπλέτας, η οποία όχι µόνο είναι αξιόλογη από τεχνολογικής πλευράς, αλλά διατίθεται και σε ιδιαίτερα… θελκτική τιµή.

Το Κανάλι στήριξε το Dynamic Duo και οι τελευταίοι τους το ανταπέδωσαν, υποστηρίζοντάς τους στο µέγιστο βαθµό. 

Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε πρώτα να τα… τσουγκρήσουν µε την “Μαρία την Άσχηµη”, η οποία τελευταία δείχνει να αποτελεί liability (αγγλιστή) για ολοένα και περισσότερους διανοµείς.

Κάτι, όµως, που δεν δείχνουν να συµµερίζονται στα… “Δυτικά”, καθώς τα προϊόντα της “Μαρίας της Άσχηµης” αποτελούν τη δύναµη πυρός τους προς την κατεύθυνση προσέγγισης της εγχώριας αγοράς. “Παρέα” τής κάνει η πρώην Αµερικανική και νυν “Ασιάτισσα Γαλάζια” µε τα δικά της “καλούδια”. Μέχρι στιγµής, στα “Δυτικά” ισχυρίζονται πως κερδίζουν το στοίχηµα.

Στοίχηµα, που βάζει ο “Γκαστόνε” µε τη νέα του συµµαχία. Κίνηση, η οποία εµπεριέχει υψηλό ρίσκο, καθώς στην εν γένει αγορά έχουν αναδυθεί πολύ ισχυροί παίκτες, µε “φρέσκιες” λύσεις, καινοτόµο λογισµικό και αρκούντως επιθετική τιµολογιακή πολιτική.

Που δείχνει να ποντάρει ο “Γκαστόνε”; Στην… καλοκαιρία της αγοράς, η οποία θα “ανοίξει” σύντοµα, όπως αρέσκεται να διαλαλεί δεξιά και αριστερά. Βέβαια, κάτι αντίστοιχο διατείνεται εδώ και µερικά χρόνια, δίχως να επιβεβαιώνεται. Ίδωµεν.

Αυτά προς το παρόν. Σας ευχόµαστε καλή συνέχεια, µε υγεία, δύναµη και καλές πωλήσεις.
 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα