Η Cloudbiz επεκτείνει τη δραστηριότητα της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και συγκεκριμένα στην ΠΓΔΜ, όπου ανέλαβε τον εμπορικό σχεδιασμό και το πλάνο του προγράμματος επιβράβευσης πελατών της αλυσίδας σουπερμάρκετ VERO. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα σουπερμάρκετ Vero διαθέτει 14 καταστήματα στην αγορά της ΠΓΔΜ.
Πιο συγκεκριμένα, η Cloudbiz σχεδίασε για την VERO ένα loyalty πρόγραμμα συλλογής πόντων, το οποίο επιβραβεύει τους πελάτες για τη σταθερή προτίμηση τους, δημιουργεί ένα νέο κανάλι άμεσης επικοινωνίας μαζί τους, αυξάνει την επισκεψιμότητα, προσδιορίζει τις κατηγορίες των καταναλωτών και υλοποιεί στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
Στόχος της εταιρείας Vero, μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος, είναι να δημιουργήσει μία μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, κατανοώντας εις βάθος την αγοραστική συμπεριφορά τους, προσφέροντας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που ανταποκρίνονται πλήρως στις εξατομικευμένες ανάγκες τους.