18.3 C
Athens
02/05/2024
Biztech

Στα $19 τρις η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι το 2024

Σύμφωνα με μελέτη της Juniper Research, οι δαπάνες των ηλεκτρονικών αγορών σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να αγγίξουν τα $18,7 τρισεκατομμύρια ετησίως μέχρι το 2024 από 11,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2019, αντιπροσωπεύοντας αύξηση της τάξης του 66% κατά τα επόμενα πέντε χρόνια.

 

Η έρευνα της Juniper Research με τίτλο «Ψηφιακό Εμπόριο: Βασικές τάσεις, κλάδοι και προβλέψεις 2019-2024» κατέδειξε ότι ο μεγαλύτερος τομέας του ψηφιακού εμπορίου είναι η online αγορές αγαθών, η οποία θα αποτελεί το 27% του συνόλου των δαπανών του online  εμπορίου μέχρι τα τέλη του 2019. Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου επιταχύνεται από τους νέους, αποκλειστικά ψηφιακούς, εμπόρους και την ανανεωμένη εστίαση των παραδοσιακών λιανεμπόρων που προσφέρουν πλέον διαφοροποιημένες omnichannel εμπειρίες για να εξασφαλίσουν μελλοντικές ροές εσόδων. Η Juniper Research επισημαίνει την εμπειρία των χρηστών μέσω ψηφιακών καναλιών ως το κρίσιμο επόμενο πεδίο μάχης για το ψηφιακό retail. Ο βαθμός ευκολίας στη διαδικασία των πληρωμών, παρά τις αυξημένες απαιτήσεις ασφαλείας, αποτελεί τη βασική προϋπόθεση για τη μελλοντική επιτυχία.

 

Ψηφιακές πληρωμές

Σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας, διαπιστώθηκε ότι η online μεταφορά χρημάτων αποτελεί έναν από τους κύριους μοχλούς αύξησης του ψηφιακού εμπορίου – προβλέπεται να αυξηθεί κατά 85% τα επόμενα 5 χρόνια. Η Juniper Research εντόπισε την εγχώρια μεταφορά χρημάτων ως κρίσιμο στοιχείο, καθώς η αυξημένη δραστηριότητα στις αναδυόμενες αγορές συνέβαλε καθοριστικά στη συνολική αξία της αγοράς.

 

Ο συντάκτης της έρευνας Nick Maynard εξήγησε: «Η εγχώρια μεταφορά χρημάτων διαταράσσεται έντονα, με τις mobile-first υπηρεσίες να εκτοπίζουν τον παραδοσιακό ρόλο των μετρητών στις αναδυόμενες οικονομίες. Οι συνεργασίες με διεθνείς εμπόρους και ψηφιακά πορτοφόλια θα επιτρέψουν σε αυτές τις αγορές να συμμετάσχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε μια κλίμακα που μέχρι τότε ήταν αδύνατη».

 

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι πληρωμές από συσκευές IoT, κυρίως στο smart home και μέσω connected cars μέχρι το 2024 θα ξεπεράσουν τα 32 δισεκατομμύρια συναλλαγές από μόλις 1,8 δισεκατομμύρια συναλλαγές το 2019. Ωστόσο, η έρευνα προέβλεψε επίσης ότι αυτά τα νέα κανάλια δεν θα αντιπροσωπεύουν νέες καταναλωτικές δαπάνες, αλλά θα κατευθύνονται σε μεγάλο βαθμό από τη μετάβαση από τις παραδοσιακές δαπάνες των καρτών ή θα απομακρύνονται από άλλα ψηφιακά κανάλια.

Σχετικά άρθρα

Η Salesforce παρουσιάζει το Genie: Καινοτομίες real time στα δεδομένα πελατών

Giorgos Athanassiadis

Ψηφιακή εμπειρία στην Αρχαία Ολυμπία από τη Microsoft και το Υπουργείο Πολιτισμού

Giorgos Athanassiadis

Schneider Electric: Η βιωσιμότητα στην κορυφή της συζήτησης μεταξύ συνεργατών

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα