16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Πρώτο partner event της Kyocera στην Ελλάδα

Στις 16 Οκτωβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, η KCR Printing υποδέχθηκε τους συνεργάτες της από όλη την Ελλάδα με σκοπό να παρουσιάσει την πορεία της εταιρείας, καθώς και τους στόχους της για το επόμενο διάστημα. Τα νούμερα είναι πράγματι εντυπωσιακά, καθώς όπως ανέφερε ο διευθυντής πωλήσεων Βασίλης Παρασκευόπουλος, από μόλις 165 MFP Α3 το 2018, η εταιρεία δεκαπλασίασε τις πωλήσεις της, ενώ ο τζίρος από 800 χιλιάδες ευρώ το 2017, το «κοντέρ» κατά το κλείσιμο του οικονομικού έτους έδειξε 3 εκατομμύρια. Οι προβλέψεις είναι ιδιαίτερα θετικές και οι ενδείξεις της αγοράς δείχνουν ότι όχι μόνο θα επιτευχθούν, αλλά η εταιρεία θα κατακτήσει την πρωτιά σε αρκετά τμήματα της αγοράς.

 

Την έναρξη της ημερίδας έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της Active Computer Systems, Γιάννης Στασινόπουλος, ενώ παρόντες στην εκδήλωση ήταν o Ito Hideki, senior manager International Sales Corporate Sales Division KDE Group, o Anthony Takada, regional sales account manager International Sales και η Uko Sakurai, marketing manager International Sales.

Ο Ito Hideki στάθηκε στην φιλοσοφία της εταιρείας από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, που τη διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές της. Η φιλοσοφία αυτή είναι η κοινή πορεία ανάπτυξης για όλους, με απώτερο σκοπό την ικανοποίηση του πελάτη. Το όραμα της Kyocera Group of Companies, είναι να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες σε μια πλατιά γκάμα εφαρμογών δημιουργώντας έναν βιώσιμο κόσμο με καλύτερη υγεία, ασφάλεια και άνεση. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, η Kyocera δεν είναι μια επιχείρηση, αλλά μια οικογένεια, και αυτό θα πρέπει να αισθάνονται και οι συνεργάτες της.

Τα έσοδα του ομίλου για το 2018 ανήρθαν σε 12 δισεκατομμύρια ευρώ, με τον κλάδο Kyocera Document Solutions να αποτελεί το 23,5% του business της εταιρείας.

«Η ανάπτυξη της εταιρείας οφείλεται στους τοπικούς αντιπροσώπους, όπως η KCR στην Ελλάδα και βεβαίως τους συνεργάτες τους για τους οποίους έγινε η συγκεκριμένη εκδήλωση. Αυτούς θα πρέπει να ευχαριστήσουμε», κατέληξε.

 

Ito Hideki, senior manager International Sales Corporate Sales Division KDE Group

 

Anthony Takada, regional sales account manager International Sales

 

Ο διευθυντής πωλήσεων της KCR Printing, Βασίλης Παρασκευόπουλος τόνισε τη σημασία που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της συνεργασίας, παρουσιάζοντας την ανάπτυξη της Kyocera στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «τα τελευταία χρόνια από το 2017 και μετά, η Kyocera ήταν ένας κοιμώμενος γίγαντας, με τζίρο κάτω από 1 εκατομμύριο ευρώ, κατάφερε να ανέρθει στα 3 εκ πέρυσι και φέτος, ελπίζουμε να κλείσουμε πάνω από τα 4 εκατομμύρια».

Σύμφωνα με την IDC στα μονόχρωμα A4&A3 η εταιρεία έχει μερίδιο αγοράς 7,4% από 4,8 το 2017 και 5% το 2018. Αντίστοιχη είναι η εικόνα ανάπτυξης και στα έγχρωμα A4&A3. Το 2019 το μερίδιο αγοράς της Kyocera ανέρχεται σε 5,8% από μόλις 2,2% το 2017 και 2,9% το 2018. Στο χώρο των Α3 MFP η Infosource τοποθετεί την Kyocera στην πέμπτη θέση με μερίδιο αγοράς 8,6% για το πρώτο μισό του 2019 με πρόβλεψη να καταλάβει την πρώτη θέση με μερίδιο 18,7% με το κλείσιμο του έτους! Τα νούμερα αυτά δείχνουν την ιλιγγιώδη ανάπτυξη της εταιρείας, αν λάβουμε υπόψη ότι το 2018 η Kyocera βρισκόταν στην 10η θέση και μερίδιο αγοράς μόλις 4,3%. «Από τα μόλις 165 τεμάχια το 2018, θα οδηγηθούμε φέτος στην πρώτη θέση με δεκαπλασιασμό πωλήσεων»

 

Βασίλης Παρασκευόπουλος, διευθυντής πωλήσεων KCR Printing

 

Συνεχίζοντας, ο κ. Παρασκευόπουλος αναφέρθηκε στη στρατηγική της εταιρείας για το επόμενο διάστημα, η οποία στηρίζεται σε τέσσερις τομείς: Ανάπτυξη νέων ευκαιριών, σταθερότητα του market share, αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και επέκταση του καναλιού MDS.

Ειδικά για το τελευταίο, ανέφερε ότι η KCR Printing αναζητά στρατηγικούς συνεργάτες που θέλουν να αναπτύξουν το MDS. H βιωσιμότητα του καναλιού των συνεργατών είναι τα συμβόλαια, και το πρόγραμμα Managed Document Solutions (αυτό που οι άλλες εταιρείες ονομάζουν MPS) προσφέρει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, σταθερή ροή εσόδων και προοπτικές αύξησης κερδοφορίας.

 

Προϊόντα και βραβεύσεις συνεργατών

Στη συνέχεια της ημερίδας ο Γιάννης Βέης printing solutions specialist της Active Computer Systems αναφέρθηκε στις λύσεις διαχείρισης που προσφέρουν οι συσκευές της Kyocera, η Εύη Γεωργούλη, product manager παρουσίασε την προϊοντική γκάμα της εταιρείας, ενώ η ημερίδα έκλεισε με βραβεύσεις συνεργατών.

 

Partner of the Year Award: Kyo-Print – Θεσσαλονίκη
Best Performance Award: Oktabit
MDS Partner Award: Copy Service – Ξάνθη

 

 

Σχετικά άρθρα

HPE Growth Partner of the Year η Cosmos Business Systems

Υβριδικό περιβάλλον εργασίας και κυβερνοασφάλεια – μια μελέτη της HP

Λύρας Πάρης

Τα νέα επαγγελματικά scanners της Epson

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα