16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Ούτε το Apple Watch μπορεί;

Τα δύο τελευταία χρόνια πολλοί αναλυτές αναμένουν – προβλέπουν τη δυναμική ανάδυση μιας νέας αγοράς, αυτής των wearables. Και μάλιστα αναμένουν ότι η ανάδυση αυτή θα γίνει με ένα μπαμ ανάλογο με εκείνο των smartphones και tablets. Μετά, λοιπόν, από αρκετές αποτυχίες, το λανσάρισμα του Apple Watch και οι εκρηκτικές πωλήσεις του κατά τις πρώτες ημέρες διάθεσής του τον περασμένο Απρίλιο, όλοι ήταν σίγουροι ότι η αγορά των wearables μόλις είχε αποκτήσει τον γεννήτορά της. Τελικά, όμως, τα πράγματα φαίνεται πως είναι αρκετά πιο πολύπλοκα.

 

Σύμφωνα, λοιπόν, με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Slice Intelligence όσον αφορά τις οnline πωλήσεις του smartwatch στις ΗΠΑ, αυτές έχουν μειωθεί κατά 90% μέσα σε μόλις τρεις μήνες. Έτσι, από τις 40.000 την ημέρα, που ήταν στα μέσα Απριλίου, στις αρχές Ιουλίου δεν ξεπερνούν τις 5.000 ημερησίως. Να σημειώσουμε, εδώ ότι η Slice Intelligence αναλύει δεδομένα που προκύπτουν από τις ηλεκτρονικές αποδείξεις που λαμβάνουν μέσω e-mail 2 εκατομμύρια καταναλωτές στις ΗΠΑ.

apple

 

Είναι, όμως, 5.000 πωλήσεις ημερησίως – και μάλιστα μόνο στις ΗΠΑ και μόνο online – λίγες; Και ναι και όχι. Όχι γιατί προφανώς υπάρχουν και άλλες μεγάλες αγορές καθώς και καταναλωτές που επιμένουν να ψωνίζουν παραδοσιακά. Ωστόσο η πτώση κατά 90% μέσα σε ένα τρίμηνο δείχνει αναμφισβήτητα ότι η αρχική φρενίτιδα για το Apple Watch έληξε σχεδόν τόσο γρήγορα όσο ξεκίνησε. Μάλιστα, το γεγονός ότι η Apple δεν έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τα επίσημα στοιχεία από τις πωλήσεις του smartwatch, εντείνει τις βάσιμες εικασίες ότι αυτές δεν είναι οι αναμενόμενες.

 

Το ότι το Apple Watch δεν πουλάει όσο αναμενόταν αρχικά, ενισχύει και η τελευταία απάντηση του Jeff Williams, senior vice president of operations της Apple, ο οποίος όταν ρωτήθηκε πόσα Apple Watch έχει πουλήσει μέχρι τώρα η εταιρεία αρκέστηκε να απαντήσει  “πολλά αλλά όχι αρκετά. Ο μόνος αριθμός που θα σας δώσω είναι ότι ο λόγος ζήτησης προς προσφοράς είναι μεγαλύτερος 1. Είναι πολλά”.

 

Αν τελικά τα παραπάνω δεδομένα επιβεβαιωθούν και επισήμως, θα αποδειχθεί στην πράξη ότι και η Apple βρίσκεται αντιμέτωπη με το ίδιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι οι κατασκευαστές wearables και ειδικότερα smartwatches: οι συγκεκριμένες συσκευές δεν πείθουν τους καταναλωτές για τη χρησιμότητά. Ενώ τα smartphones γρήγορα ανέδειξαν τα πλεονεκτήματά τους ως ολοκληρωμένες mobile συσκευές, τα smartwatches με τις μικρές οθόνες τους τείνουν να θεωρούνται από τους καταναλωτές περισσότερο ως gadgets ή ως συμπλήρωμα ενός smartphone, παρά ως συσκευές αυτόνομης χρήσης.

 

Τώρα το μόνο που μένει να αποδειχθεί για το Apple Watch είναι αν στο τέλος του 2015 θα έχει πουλήσει τελικά μεταξύ 15 και 20 εκατομμυρίων τεμαχίων, αριθμός που ήταν και η αρχική πρόβλεψη εταιρειών όπως η Gartner.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

Αναβάθμιση για το Nubis Cloud ERP

Kitriniaris

Λύση της HP για την L’Oreal

Kitriniaris

Το Samsung Galaxy S4 σπάει κάθε ρεκόρ πωλήσεων

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα