16.1 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Οι Έλληνες μαθαίνουν το digital marketing

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν- ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το digital marketing. To πιο ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από τη φετινή έρευνα είναι το γεγονός ότι και στη χώρα μας πλέον, το digital marketing αρχίζει να αποκτά βαρύνουσα σημασία όσον αφορά τη σχέση καταναλωτών και επιχειρήσεων.

 

Συγκεκριμένα, αρχίζει να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών κυρίως του Facebook με τις επιχειρήσεις: Like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο (19%), like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων (12% και 8% αντίστοιχα).

 

Επίσης η έρευνα καταγράφει την σημασία του e-mail ως ουσιαστικό εργαλείο στην ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Τρεις στους δέκα internet users marketing1δηλώνει ότι δίνει το e-mail του συχνά προκειμένου να παραλαμβάνει newsletters και ένας στους τέσσερις ανοίγει συχνά τα e-mails που λαμβάνει. Ποσοστά τα οποία δικαιολογούν τις ενέργειες των εταιρειών να στέλνουν προσωποποιημένη πληροφόρηση, με βάση τις ανάγκες των χρηστών. Τι αποτέλεσμα είναι πλέον 8% των χρηστών Internet να αγοράζουν συχνά με βάση τις διαφημίσεις που λαμβάνει σε newsletters.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

O Αλέξανδροs Βασιλάκης, regional enterprise sales manager της Trend Micro

Giorgos Athanassiadis

Intrasoft: Σύμβαση αξίας 13,5 εκατ. ευρώ με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Kitriniaris

Νέος διανομέας των οθονών της LG, η Enet Solutions – Logicom

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα