16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Νέους συνεργάτες τεχνικής υποστήριξης ανακοίνωσε η Canon

Η Canon Ελλάδας ανακοίνωσε την ανάθεση της τεχνικής υποστήριξης των καταναλωτικών προϊόντων, που διαθέτει στην αγορά, σε νέους συνεργάτες. Συγκεκριμένα, η υποστήριξη των φωτογραφικών προϊόντων ανατίθεται στην εταιρεία Camera Repair, ενώ την υποστήριξη των προϊόντων εκτύπωσης αναλαμβάνει η Info Quest. Για τα προϊόντα που αφορούν επιχειρησιακές λύσεις, η τεχνική υποστήριξη εξακολουθεί να παρέχεται από την Intersys.

 

Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που παρέχονται μέσω των  συνεργατών της Canon Eλλάδας, η οποίοι διακρίνονται για τις πολλές δεκαετίες εμπειρίας στο χώρο, διασφαλίζουν την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των προϊόντων σε όλη τη διάρκεια ζωής τους.

 

Σημειώνουμε ότι η Canon Ελλάδας αποτελεί μέρος της Canon CEE, του τοπικού οργανισμού πωλήσεων της Canon Europe (RSO) για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, την Κεντρική Ασία και την περιοχή του Καυκάσου.

Οι κύριοι τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας στην περιοχή είναι: Τα επαγγελματικά προϊόντα απεικόνισης και παραγωγής εκτυπώσεων (Business Imaging και Production Printing) όπως επίσης και η διάθεση προϊόντων για καταναλωτές (φωτογραφικές μηχανές, βιντεοκάμερες, εκτυπωτές, σαρωτές, συσκευές fax και πολυλειτουργικά μηχανήματα). Η Canon προσφέρει επίσης προϊόντα για επαγγελματικές εφαρμογές εικόνας (φωτογραφικές μηχανές και βιντεοκάμερες, προβολείς, δικτυακές κάμερες και λύσεις τηλεοπτικής παραγωγής) καθώς και συστήματα ιατρικής απεικόνισης (λύσεις ψηφιακής ακτινογράφησης και οφθαλμολογίας).

Σχετικά άρθρα

Η LG ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το Q1

Kitriniaris

Διεύρυνση συνεργασίας Sony – Oktabit

dmallas

Έγγραφα, η κρυφή δύναμη του business

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα