17.1 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Μοναδικό στον κλάδο πρόγραμμα συνεργατών από την Check Point

Ο πάροχος λύσεων κυβερνοασφάλειας Check Point Software Technologies, ανακοίνωσε το νέο της παγκόσμιο πρόγραμμα συνεργατών, Check PointS. Το πρόγραμμα είναι μοναδικό ως προς την επιβράβευση των παρόχων λύσεων για δραστηριότητες που ενδυναμώνουν τις σχέσεις τους με πελάτες και δημιουργούν απαράμιλλες ευκαιρίες πώλησης, παρέχοντας στους συνεργάτες τους πόρους που έχουν ανάγκη για την επιτάχυνση του ρυθμού των εσόδων από πωλήσεις λύσεων Check Point και την ανάπτυξη ακόμη στενότερων επιχειρηματικών σχέσεων.

Το πρόγραμμα Check PointS αναπτύχθηκε σε στενή διαβούλευση με τους συνεργάτες της εταιρείας, για την εξάλειψη της πολυπλοκότητας που συνδέεται συχνά με την πώληση και υποστήριξη λύσεων ασφάλειας. Το πρόγραμμα επιτρέπει την ευκολότερη, πιο ευέλικτη συνεργασία με τους συνεργάτες, επιβραβεύοντάς τους απευθείας για δραστηριότητες που δημιουργούν πωλήσεις, για την επιτάχυνση των κύκλων πωλήσεων και την παροχή εξειδικευμένης υποστήριξης και πόρων.

 

«Το νέο πρόγραμμα Check PointS έχει έναν μοναδικό, σαφή στόχο: να βοηθήσει του συνεργάτες μας να γίνουν περισσότερο επιτυχημένοι, ειδήμονες και κερδοφόροι» δήλωσε ο Frank Rauch, επικεφαλής παγκόσμιων δικτύων της Check Point και πρόσθεσε: «Το πρόγραμμα είναι μοναδικό καθώς επιβραβεύει τη διαρκή σχέση με τους πελάτες, κάτι που είναι καίριας σημασίας για τη δημιουργία νέων ευκαιριών πώλησης. Θέλουμε οι συνεργάτες μας να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ομάδας της Check Point έτσι, ώστε να παρέχουμε τις καλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης και επιβραβεύσεις στον κλάδο».

 

Η καινοτόμα προσέγγιση του προγράμματος αντικαθιστά τα συμβατικά μοντέλα συνεργασίας που βασίζονται αποκλειστικά στα έσοδα και θα ωφελήσει εξίσου τους μεγάλους, μεσαίους και μικρού μεγέθους συνεργάτες, επιβραβεύοντάς τους με βάση τις επενδύσεις τους στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες αντί αποκλειστικά με βάση τα αποτελέσματα πωλήσεων. Το πρόγραμμα αναγνωρίζει επίσης τις μεταβαλλόμενες ευκαιρίες πωλήσεων με άξονα τεχνολογίες όπως το cloud και οι λύσεις φορητότητας, που απαιτούν διαρκή σχέση με τον πελάτη αντί για εφάπαξ πωλήσεις.

 

Ξεκινώντας από τις 2 Απριλίου 2019, οι συνεργάτες της Check Point θα αρχίσουν να κερδίζουν πόντους για τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων που ενισχύουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες αλλά και την περεταίρω συμμετοχή τους, όπως συσκέψεις με τα ανώτατα στελέχη των πελατών, παρουσιάσεις επιδείξεων προϊόντων ή διεξαγωγή συνεδριών σχεδιασμού ή εκπαίδευσης σε συνεργασία με την Check Point. Εν συνεχεία, τον Ιανουάριο του 2020, οι πόντοι των συνεργατών θα ληφθούν υπόψη για τον καθορισμό του επιπέδου τους στο πλαίσιο του προγράμματος Check PointS.

 

Τα επίπεδα κατάταξης του προγράμματος Check PointS επιβραβεύουν τους συνεργάτες δικτύου με ανταγωνιστικές εκπτώσεις προϊόντων και εγγυημένα περιθώρια, επιτρέποντας στους συνεργάτες να εκμεταλλεύονται πλήρως νέες διαθέσιμες ευκαιρίες στο αναπτυσσόμενο δίκτυο και στην αγορά λύσεων ασφάλειας των δεδομένων. Το πρόγραμμα παρέχει αποκλειστικές ομάδες λογαριασμών, εξελιγμένα εργαλεία πωλήσεων και χρηματοδότηση για την ανάπτυξη αγορών, τη δημιουργία ζήτησης και δραστηριότητες μάρκετινγκ, αυξημένα περιθώρια προϊόντων και κίνητρα για τους συνεργάτες, καθώς και εξελιγμένη εκπαίδευση για τις πωλήσεις και τα προϊόντα.

 

Οι συνεργάτες θα καταχωρίζουν τις δραστηριότητες που πληρούν τα κριτήρια του προγράμματος Check PointS χρησιμοποιώντας μια ειδική για αυτό τον σκοπό κινητή εφαρμογή. Επιπλέον της παρακολούθησης της δραστηριότητας σε επίπεδο συνεργάτη, η Check Point θα παρακολουθεί τους πόντους που κερδίζει κάθε εργαζόμενος του συνεργάτη, ο οποίος εν συνεχεία θα εξασφαλίζει ατομικές επιβραβεύσεις, αφού επιτύχει συμφωνημένα όρια πόντων.

 

Το 2018, η Check Point ανακοίνωσε το Infinity Total Protection, ένα επαναστατικό μοντέλο κατανάλωσης υπηρεσιών ασφάλειας που επιτρέπει στις εταιρείες να αποτρέπουν κυβερνοεπιθέσεις πέμπτης γενιάς. Αυτό το καινοτόμο μοντέλο αξιοποιεί στοιχεία της αρχιτεκτονικής Check Point Infinity, παρέχοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και μειώνοντας παράλληλα το κόστος, ενοποιώντας στοιχεία της ασφάλειας με μια απλή, συνολική, ανά χρήστη, ετήσια συνδρομητική πρόταση – παρέχοντας στους συνεργάτες περισσότερες ευκαιρίες αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

Σχετικά άρθρα

H CPI εξοπλίζει τα καταστήματα Marks & Spencer

Giorgos Athanassiadis

Απώλειες αλλά και φως στο βάθος του τούνελ για την Sharp

Kitriniaris

Νέος κόμβος Colocation και Συνδεσιμότητας στη Ρώμη από την Digital Realty

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα