16.3 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Και η HP Inc στρέφεται στα detachables

Μετά το σπάσιμο σε δύο εταιρείες έρχονται και οι απαραίτητες ανακατατάξεις στα διάφορα businesses για την HP και συγκεκριμένα για την HP Inc αυτή τη φορά, η οποία με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε ότι εξέρχεται της αγοράς φθηνών tablets. Αιτίες η μειωμένη ζήτηση αλλά και το μικρό περιθώριο κέρδους στη συγκεκριμένη αγορά. Αντιθέτως, η εταιρεία θα επικεντρωθεί πλέον στα detachables, hybrids και business tablets όπως άλλωστε κάνουν σταδιακά όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές.

 

“Θα επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας εκεί που υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη και δεν πρόκειται να κυνηγήσουμε τη low-end αγορά tablet”, ξεκαθάρισε ο Ron Coughlin, πρόεδρος του personal systems business της HP Inc. Δίνοντας περισσότερες πληροφορίες για τη στρατηγική της εταιρείας έθεσε ως πρωταρχικούς στόχους τους επαγγελματίες της εκπαίδευσης, της υγείας αλλά και το retail.

 

Ωστόσο το στέλεχος της HP Inc ξεκαθάρισε ότι η συγκεκριμένη στρατηγική δεν θα ακολουθηθεί και στα low-end PCs καθώς η ζήτηση για τέτοιου είδους συστήματα παραμένει υψηλή τόσο από τους καταναλωτές όσο και από συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών.

 

Η απόφαση της HP Inc είναι λογική και απολύτως αναμενόμενη αφού όλες οι έρευνες δείχνουν πως το μέλλον των tablets βρίσκεται σε νέα form factors, με τα detachable συστήματα να κερδίζουν την προτίμηση των καταναλωτών.  Συγκεκριμένα, αναλυτές της Gartner και της IDC υποστηρίζουν πως μέχρι το 2019 το ένα τρίτο όλων των PCs θα έχουν αντικατασταθεί από τα νέα form factors – άρα η συγκεκριμένη κατηγορία θα έχει αποκτήσει πραγματική υπόσταση – και δεύτερον οι εν λόγω συσκευές είναι κατά κανόνα αρκετά ακριβότερες από τα παραδοσιακά PCs – οπότε προσφέρουν και μεγαλύτερο κέρδος.

 

Επιπλέον, η HP Inc ψάχνει το νέο επιχειρηματικό μοντέλο που θα τη εξασφαλίσει μεγαλύτερα κέρδη, καθώς τα στοιχεία από το τελευταίο τρίμηνο με την HP ως ενιαία εταιρεία έδειξαν ότι πωλήσεις στα PCs έπεσαν κατά 12% – 17% για τα desktops και 5% για τα notebooks – και κατά 14% στην αγορά του printing.

Σχετικά άρθρα

H Hitachi αλλάζει το ΙΤ, ποντάροντας στην τεχνολογία flash

Channel-Manager

Champion στο ελληνικό επιχειρείν η Westnet

Giorgos Athanassiadis

H ASBIS Hellas παρουσίασε το νέο πρόγραμμα συνεργατών της SonicWall

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα