22.9 C
Athens
28/03/2024
Biztech

ΙQT Service Plus: Δείτε την πορεία του service στο κινητό σας

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των  πελατών του service, η Info Quest Technologies δημιούργησε  τη νέα εφαρμογή «ΙQT Service Plus», έτσι ώστε με ένα κλικ, να μπορεί κάποιος να παρακολουθεί την πορεία μίας επισκευής και να αξιοποιεί  πολλές ακόμα χρήσιμες υπηρεσίες, διαθέσιμες από το επισκευαστικό κέντρο.

 

H εφαρμογή IQT Service Plus, που σήμερα είναι διαθέσιμη δωρεάν για Android περιβάλλον, και πολύ σύντομα και για iOS, επιτρέπει σε κάθε χρήστη:

 

•  Να ενημερωθεί για την πρόοδο της επισκευής του προϊόντος που έχει φέρει στο Service Center (Service Status Report), εισάγοντας τα στοιχεία της συσκευής ή του δελτίου παράδοσης.

•  Nα αξιοποιήσει την υπηρεσία παράδοσης συσκευής με courier στα εργαστήρια επισκευής, που είναι διαθέσιμη για προϊόντα συγκεκριμένων κατασκευαστών, χρησιμοποιώντας τη διαθέσιμη online αίτηση.

•  Να ενημερωθεί για τους οίκους, για τους οποίους η της Info Quest Technologies λειτουργεί ως εξουσιοδοτημένο Service Center

•  Nα δει τα σημεία (collection points) στα οποία μπορεί να παραδώσει ή να παραλάβει ένα προϊόν προς / από επισκευή, ανάλογα με τον κατασκευαστή και να ενημερωθεί για την ακριβή διεύθυνση, το τηλέφωνο και τη θέση τους στον χάρτη.

•  Να γνωρίσει καλύτερα το εξουσιοδοτημένο Service Center της Info Quest Technologies και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

 

Η εφαρμογή βρίσκεται διαθέσιμη στο Google Play Store και ο χρήστης μπορεί να την εγκαταστήσει εύκολα και γρήγορα στο smartphone του από εδώ.

 

Πλήρες και σύγχρονο service center

H Info Quest Technologies, διαθέτει ένα από τα πλέον σύγχρονα, οργανωμένα και πλήρως εξοπλισμένα επισκευαστικά κέντρα προϊόντων πληροφορικής και κινητών τηλεφώνων στην Ελλάδα, λειτουργώντας ως εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών κορυφαίων κατασκευαστών, όπως οι Apple, Xiaomi, HP, Lenovo, Canon, Cubot, καθώς και για τα private label Quest, Bitmore, Vidi TV, Jelly κ.α.. Με ειδικές υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις με αντιστατική προστασία, πλήρη γκάμα διαγνωστικών και επισκευαστικών εργαλείων, τεράστια αποθήκη γνήσιων ανταλλακτικών, αυτοματοποιημένα συστήματα οργάνωσης και άρτια καταρτισμένους τεχνικούς, το κέντρο επισκευών της εταιρείας παρέχει γρήγορες και αξιόπιστες υπηρεσίες επισκευής και τεχνικής υποστήριξης σε μεγάλο αριθμό συσκευών, επισκευάζοντας περισσότερα από 50.000 προϊόντα το χρόνο.

Σχετικά άρθρα

Σε κινεζικά χέρια το IP telephony και Ethernet switching business της Alcatel

Kitriniaris

Τρία ψηφιακά έργα και €390 εκατ. από την ΕΕ στην Ελλάδα

Kitriniaris

Η Cosmos Business Systems έλαβε την εξειδίκευση «Cisco Collaboration Architecture»

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα