Η Office Line υλοποίησε με επιτυχία κομβικό έργο για τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΑΣΑ αξιοποιώντας την cloud πλατφόρμα της Microsoft Office365.
Τα βασικά επιτεύγματα του έργου ήταν ο εκσυγχρονισμός της υποδομής υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του οργανισμού και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας παρακολούθησης των έργων (Project/Task Management).
Ποιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μετάβαση των mailboxes από υποδομή Microsoft Exchange 2010 στο Office 365 χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία του οργανισμού και επιτεύχθηκε άμεση πρόσβαση σε ενσωματωμένα εργαλεία collaboration.
Για την ψηφιοποίηση της διαδικασίας παρακολούθησης των έργων επιλέχθηκε η πλατφόρμα της Microsoft SharePoint online, με στόχο την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των εργασιών του οργανισμού.
Η υλοποίηση του έργου ικανοποίησε τις ανάγκες του ΟΑΣΑ σε θέματα: ασφάλειας, ευκολίας διαχείρισης υποδομής και εφαρμογών, ελέγχου και ευκολίας πρόσβασης στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Με την παράδοση του έργου από την Office Line ο ΟΑΣΑ αποκομίζει τα παρακάτω οφέλη:
• Μείωση του συνολικού κόστους (TCO) των ΙΤ υποδομών
• Ευελιξία στην εσωτερική επικοινωνία του οργανισμού καθώς και την βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας του.
• Συμμόρφωσης στα IT Standards και ελαχιστοποίηση του ρίσκου παραβίασης της ασφάλειας.