15.4 C
Athens
27/04/2024
Biztech

Η Megasoft πάει με χίλια (και) στον κλάδο του auto-moto

Η εταιρεία Sofronas Service, η κάθετη μονάδα οχημάτων που εξειδικεύεται στα οχήματα της Opel, επέλεξε την εξειδικευμένη λύση της Megasoft για τον κλάδο του auto-moto PRISMA Win Συνεργείο-Ανταλλακτικά. Μέσα από την εξειδικευμένη αυτή λύση, η επιχείρηση έχει την ευκαιρία να διαχειρίζεται εύκολα τα εισερχόμενα και τα εξερχόμενα αυτοκίνητα του συνεργείου, καθώς και να παρακολουθεί το ιστορικό τους το οποίο καταγράφεται στην εφαρμογή με κάθε λεπτομέρεια. Όλα τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται και οι εργασίες που πραγματοποιούνται σε κάθε επίσκεψη του οχήματος στο συνεργείο καταχωρούνται στην κίνηση συνεργείου, ενώ ορίζονται αυτόματες υπενθυμίσεις για το επόμενο service, επόμενη αλλαγή ελαστικών κ.ά.

Επιπλέον, η εφαρμογή διαχειρίζεται φακέλους ασφαλιστικών εταιρειών, εγγυήσεις, κάρτες ελέγχου καυσαερίων, ενώ προσφέρει μία ολοκληρωμένη και εξειδικευμένη διαχείριση ανταλλακτικών με απεριόριστους κωδικούς ανά είδος για διαφορετικές εφαρμογές.

Στο λογιστήριο της εταιρείας εγκαταστάθηκε η εφαρμογή PRISMA Win Γενική Λογιστική για τη λογιστική παρακολούθηση ολόκληρης της επιχείρησης και τη διασφάλιση της σύννομης λειτουργίας.

 

Στο εξειδικευμένο συγκρότημα επισκευής αυτοκινήτων Sofronas Opel Service κάθε πελάτης βρίσκει την υπεύθυνη εξυπηρέτηση και φροντίδα που χρειάζεται για ασφαλή και άνετα χιλιόμετρα, ενώ πλέον και οι ιδιοκτήτες όλων των μοντέλων των υπόλοιπων κατασκευαστών έχουν την ευκαιρία να εξυπηρετηθούν από το νέο ειδικό κέντρο συντήρησης και επισκευής πάντα εξειδικευμένα και με την υψηλότερη ποιότητα ανταλλακτικών και παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

Η εγκατάσταση της εφαρμογής PRISMA Win στην επιχείρηση Sofronas OPEL Service οργάνωσε και αυτοματοποίησε όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, έδωσε ταχύτητα και ασφάλεια στη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών, οργάνωσε άψογα την αποθήκη των ανταλλακτικών και παρακολουθεί αναλυτικά τα service των οχημάτων με τήρηση ιστορικού. Σε συνδυασμό με την άψογα καταρτισμένη ομάδα τεχνικών, η διεύρυνση του πελατολογίου και η ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες είναι η μόνη προοπτική που διαφαίνεται για την επιχείρηση.

Σχετικά άρθρα

Περιμένοντας τα …Φώτα στη Forthnet

Kitriniaris

Στο -10% οι πωλήσεις PCs στην ΕΜΕΑ

Channel-Manager

Η Kaspersky επεκτείνει τη συνεργασία της με την Ideal Electronics

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα