24.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Η Dell Technologies παρουσιάζει το Unified Workspace

Με στόχο να δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μετασχηματίσουν την εμπειρία των χρηστών τους, η Dell Technologies υλοποίησε το Unified Workspace. Αυτή η πρωτοποριακή προσέγγιση θα αυξήσει την παραγωγικότητα και την ευελιξία των χρηστών, παρέχοντας στις επιχειρήσεις αυτοματοποιημένες και έξυπνες λύσεις ενοποιημένης διαχείρισης. Η Dell πιστεύει ότι το Unified Workspace θα φέρει επανάσταση στον τρόπο που οι υπεύθυνοι των τμημάτων ΙΤ εξυπηρετούν τους τελικούς χρήστες, με τις σωστές επιλογές συσκευών, τις εγκαταστάσεις, την ασφάλεια, και την υποστήριξη μέσω ευέλικτων, κλιμακούμενων υπηρεσιών και λύσεων, οι οποίες ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήματος, συσκευής, και περιβάλλοντος cloud απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις.

 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εργασίας

Το Unified Workspace βοηθά τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τρόπου εργασίας, επιτρέποντας στους υπεύθυνους ΙΤ να διευθετούν εύκολα και με αυτοματισμό χρονοβόρες, πολύπλοκες, αλλά και κρίσιμες εργασίες. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ξεκινήσουν από το σημείο όπου χρειάζονται περισσότερη βοήθεια- είτε αυτό βρίσκεται στη διαδικασία του deployment, της ασφάλειας ή ακόμα και της διαχείρισης των υπολογιστικών συστημάτων- και να προχωρήσουν στα επόμενα βήματα, μέχρι να ολοκληρώσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του τρόπου εργασίας τους.

Η παραδοσιακή διαχείριση του κύκλου ζωής των υπολογιστών (PCLM) απαιτεί προσωπική ενασχόληση, είναι δαπανηρή και δεν είναι ευέλικτη έτσι ώστε να καλύψει τις ανάγκες του προσωπικού που εργάζεται όλο και συχνότερα με φορητές συσκευές και σε απομακρυσμένες τοποθεσίες. Με το VMware Workspace ONE να βρίσκεται στον πυρήνα του Unified Workspace, οι πελάτες μπορούν να αξιοποιούν την τεχνολογία ενοποιημένης διαχείρισης endpoints, για να εκσυχρονίσουν τον τρόπο του deployment, της διαχείρισης και της ασφάλειας των συσκευών Dell που έχουν στην κατοχή τους.

 

Από τη στιγμή της εγκατάστασης, μέσω του Workspace ONE και του cloud δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις για διαχείριση των υπολογιστικών συστημάτων πέρα από το παραδοσιακό μοντέλο PCLM, έτσι ώστε να είναι εφικτή η αυτοματοποιημένη ενημέρωση και βελτιωμένη παρακολούθηση της κατάστασης των endpoints και να εκτελούνται απομακρυσμένα διαγνωστικές εφαρμογές. Το Workspace ONE παρέχει μία ενοποιημένη, ψηφιακή εμπειρία στον εργασιακό χώρο, καθώς οι εργαζόμενοι μπορούν να έχουν ενιαία πρόσβαση σε κάθε εφαρμογή SaaS ή εσωτερική, με μια μοναδική διαδικασία πρόσβασης από οποιαδήποτε συσκευή.

Επιπροσθέτως, χάρη στη συνεργασία με τη Microsoft, οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από τις δυνατότητες του Microsoft 365, του Workspace ONE, και των υπηρεσιών Dell Provisioning and Deployment, έτσι ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα των χρηστών.

 

Συστήματα βασισμένα στις πραγματικές ανάγκες

Χρησιμοποιώντας πληροφορίες που απορρέουν από δεδομένα του τρόπου χρήσης του υπολογιστή από τον εργαζόμενο, από την κατανάλωση ενέργειας και τη χρήση του αποθηκευτικού χώρου, έως τις απαιτήσεις φορητότητας και των συχνότερα χρησιμοποιούμενων εφαρμογών, η Dell Technologies βοηθά τις επιχειρήσεις να επιλέξουν τους κατάλληλους υπολογιστές και τις κατάλληλες εφαρμογές για κάθε εργαζόμενο, παραδίδοντας τις συσκευές ρυθμισμένες εκ των προτέρων, κατευθείαν από το εργοστάσιο της Dell στα χέρια των τελικών χρηστών.

 

Επαναπροσδιορίζοντας την ασφάλεια του BIOS

Οι hackers αναπτύσσουν ολοένα και πιο προηγμένες μεθόδους και το BIOS απασχολεί όλο και περισσότερο τους πελάτες. Η αποθήκευση των προτύπων του BIOS εκτός υπολογιστή εξασφαλίζει ότι ο χρήστης διαθέτει πάντα μία ασφαλή έκδοσή του. Μέσω του Unified Workspace, η Dell Technologies εισάγει μια νέα δυνατότητα στο Dell SafeBIOS, ένα βοηθητικό πρόγραμμα επαλήθευσης του BIOS εκτός υπολογιστή, το οποίο παρέχεται στο VMware Workspace ONE, το Secureworks και το CrowdStrike.

 

Διαισθητική υποστήριξη

Το Unified Workspace περιλαμβάνει επίσης προγνωστική και προληπτική υποστήριξη, η οποία παράγει χρήσιμες πληροφορίες, πιο αξιοποιήσιμες και εξατομικευμένες, όσο περνά ο χρόνος. Για παράδειγμα, το πλαίσιο υποστήριξης Dell ProSupport Plus with SupportAssist έχει βοηθήσει πελάτες να μειώσουν το χρόνο επίλυσης προβλημάτων σε ελαττωματικούς σκληρούς δίσκους μέχρι και 11 φορές ταχύτερα. Με ακόμη περισσότερη τηλεμετρία, τα τμήματα ΙΤ μπορούν να υποστηρίζουν τους τελικούς χρήστες, με ορατότητα σε πραγματικό χρόνο και με προληπτικές επιδιορθώσεις και ενημερώσεις.

Σχετικά άρθρα

Softweb: Aύξηση τζίρου 17% το 2022 και διεύρυνση επιχειρηματικών λύσεων

Giorgos Athanassiadis

Ξεκίνησε η πτώση στην αγορά των tablets έπειτα από δύο χρόνια ανάπτυξης

Giorgos Athanassiadis

Σημαντική διάκριση της Digimark στα BITE Awards

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα