H Data Communication αναγνωρίστηκε ως κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών κερδίζοντας την 1η θέση στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015 που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Η διάκριση αυτή έχει ξεχωριστή αξία για την εταιρεία, αφενός γιατί σημειώθηκε σε κατηγορία που αφορούσε μεγάλους οργανισμούς, έχοντας απέναντί της ως finalist εταιρίες υψηλού κύρους, αφετέρου γιατί ήταν η μοναδική εταιρία επιχειρηματικού λογισμικού που διακρίθηκε. Να σημειώσουμε εδώ ότι το Ελληνικό Iνστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα.
Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία αυτή έχει η πολιτική εξυπηρέτησης πελατών Customer Care 360ο που η Data Communication η έχει αναπτύξει για να διασφαλίζει ότι ο πελάτης είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Ο θεσμός των εθνικών βραβείων ΕΙΕΠ. Βασικός στόχος της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι η ανάδειξη και βράβευση κορυφαίων πρακτικών στον τομέα εξυπηρέτησης μέσα από αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη