22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Ηλεκτρονικό κατάστημα στη Sephora από την SingularLogic

Με μια νέα on-line λύση ηλεκτρονικού καταστήματος επέκτεινε η Sephora Greece, τη συνεργασία που έχει με τη  SingularLogic 20 και πλέον χρόνια.

Η νέα λύση περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός αυτοματοποιημένου, δυναμικού συστήματος ηλεκτρονικών πωλήσεων, υπηρεσίες μετάπτωσης δεδομένων από το προγενέστερο Website, υπηρεσίες Web design & development, υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης καθώς και υπηρεσίες Web hosting.

 

Η ανάπτυξη του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος που λειτουργεί από οποιαδήποτε συσκευή βασίστηκε σε μια κορυφαία, διεθνή e-commerce πλατφόρμα, που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση που την υιοθετεί,  της ολοκληρωμένης διαχείρισης των προϊόντων της με εύκολη εισαγωγή και εξαγωγή νέων ή/και υπαρχόντων προϊόντων καθώς και συγκεκριμένων ιδιοτήτων  και χαρακτηριστικών για κάθε προϊόν, με ταξινόμηση όπως ακριβώς ορίζουν οι απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης, με εφαρμογή εκπτωτικών πολιτικών, loyalty πολιτικών και πολλών άλλων δυνατοτήτων. Παράλληλα, επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη διαχείριση χιλιάδων προϊόντων, τη λειτουργία περίπλοκων απογραφών και την υποστήριξη ενημερώσεων με ένα μόνο “κλικ”.

 

Η εφαρμογή διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό, ευχρηστία, φιλική πολύ-επίπεδη πλοήγηση προϊόντων με δυνατότητα απλής και σύνθετης αναζήτησης για γρήγορη ανεύρεση περιεχομένου και ευκολία στη διαδικασία της αγοράς.

Σχετικά άρθρα

Την πλατφόρμα as-a-service επόμενης γενιάς ανακοίνωσε η HPE

Giorgos Athanassiadis

Samsung Galaxy S4: Νέο αφεντικό στην πιάτσα;

Kitriniaris

Workshop της Priority για τον εφαρμοστικό νόμο του GDPR

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα