23 C
Athens
16/04/2024
Biztech

Ηγέτης στις υπηρεσίες εγγράφων και εκτυπώσεων η Xerox

Στην αξιολόγηση της IDC «MarketScape: WW for Contractual Print and Document Services 2018-2019» η Xerox κατέλαβε την υψηλότερη θέση ανάμεσα στους leaders της κατηγορίας.

Η έκθεση επισημαίνει την ικανότητα της Xerox να παρέχει κάτι περισσότερο από απλές λύσεις εκτύπωσης, προσφέροντας συνολική διαχείριση ολόκληρης της print υποδομής μιας επιχείρησης. Η έκθεση αντικατοπτρίζει τη μακροχρόνια ηγετική θέση της Xerox στην αγορά και είναι αντιπροσωπευτική της προσέγγισης της εταιρείας για ευθυγράμμιση με τις ανάγκες των πελατών, εστιάζοντας στις βασικές τάσεις της αγοράς γύρω από το cloud, τα analytics, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ασφάλεια.

 

Οι στρατηγικοί τομείς των επενδύσεων της Xerox περιλαμβάνουν λύσεις και υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τον κυβερνητικό τομέα, MPS που παρέχονται μέσω του καναλιού, διαχείριση υποδομής printing και γεφύρωση του φυσικού με το ψηφιακό χάσμα τόσο για τους πελάτες μεγάλων οργανισμών όσο και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πρόσφατα, η Xerox ανακοίνωσε ότι αποτελεί τον μοναδικό κατασκευαστής εκτυπωτικών λύσεων που λαμβάνει άδεια για τις cloud υπηρεσίες του στο πλαίσιο του Federal Risk and Authorization Management Program (FedRAMP). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα τυποποιεί την αξιολόγηση της ασφάλειας, την εξουσιοδότηση και την παρακολούθηση προϊόντων και υπηρεσιών cloud, κάνοντας τους κατασκευαστές προσβάσιμους από όλους τους ομοσπονδιακούς οργανισμούς.

 

Λύσεις workflow και print security

Η Xerox συνεχίζει να επικεντρώνεται στην ασφάλεια της εκτύπωσης ως βασικό στοιχείο της συνολικής προσέγγισης του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η εταιρεία προσφέρει μια πολυεπίπεδη προσέγγιση για τη διασφάλιση του εκτυπωτικού περιβάλλοντος σε μια επιχείρηση, ξεκινώντας από τη συσκευή και επεκτείνοντάς την βαθύτερα στις client εφαρμογές και την υποδομή IT. Το ευρύ φάσμα υπηρεσιών ασφαλείας που προσφέρει η εταιρεία έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επιχειρήσεις να εντοπίζουν τους κινδύνους ασφαλείας, να διορθώνουν τα τρέχοντα κενά και να παρέχουν συνεχή διαχείριση και τήρηση των πολιτικών και των κατευθυντήριων γραμμών προστασίας της εταιρείας.

 

Η Xerox έχει επίσης επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει περιλαμβάνοντας υπηρεσίες workflow, λύσεις διαχείρισης περιεχομένου, υπηρεσίες καταγραφής και ψηφιοποίησης, κεντρικές υπηρεσίες εκτύπωσης, υπηρεσίες επικοινωνίας μετάβασης, καθώς και cloud & print virtualization. Το νέο Virtual Print της Xerox είναι μια υπηρεσία που έχει σχεδιαστεί για να λαμβάνει υπόψη της όλα τα στοιχεία μέσα στη διαδρομή της εκτύπωσης, συμπεριλαμβανομένων print servers που υποστηρίζουν ανταγωνιστικό εξοπλισμό , καθώς και λύσεις διαχείρισης εκτυπώσεων που ενοποιούν τα πάντα σε ένα περιβάλλον εικονικού cloud

 

Μεταξύ άλλων η έκθεση της IDC αναφέρει τα εξής:

•  Η εστίαση της Xerox στην ασφάλεια και τον ψηφιακό μετασχηματισμό την έχει βοηθήσει να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της, διαθέτοντας ένα από τα πιο ισχυρά χαρτοφυλάκια λύσεων και υπηρεσιών MPS.

 

•  Η Xerox έχει καθιερωθεί ως μια κορυφαία εταιρεία στη βιομηχανία του MPS με πρακτικές που ενδυναμώνουν τα τμήματα ΙΤ και τους τελικούς χρήστες με λύσεις που μεγιστοποιούν την αξία και επιτυγχάνουν τους οργανωτικούς στόχους των επιχειρήσεων.

 

•  Τα δυνατά σημεία της Xerox βρίσκονται στο παγκόσμιο πρότυπο παροχής υπηρεσιών, την ευελιξία στην επεκτασιμότητα των υπηρεσιών MPS, τις πολλές επιλογές τιμολόγησης, καθώς και τις στενές σχέσεις της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

 

 

Το μοντέλο ανάλυσης κατασκευαστών της IDC έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια γενική εικόνα της ανταγωνιστικής ικανότητας των κατασκευαστών τεχνολογίας σε μια συγκεκριμένη αγορά. Η μεθοδολογία της έρευνας χρησιμοποιεί μια αυστηρή διαδικασία βαθμολόγησης που βασίζεται τόσο σε ποιοτικά όσο και σε ποσοτικά κριτήρια, με αποτέλεσμα την γραφική απεικόνιση της θέσης κάθε κατασκευαστή στην αγορά στην οποία αναφέρεται.

Η βαθμολογία «Δυνατότητες» μετράει το προϊόν και τη θέση στην αγορά. Ο άξονας «Στρατηγική» δείχνει το πόσο οι στρατηγικές των κατασκευαστών ευθυγραμμίζονται με τις απαιτήσεις των πελατών σε χρονικό διάστημα 3-5 ετών. Το μερίδιο αγοράς του κάθε κατασκευαστή αντιπροσωπεύεται από το μέγεθος των κύκλων.

Σχετικά άρθρα

Έργο έξυπνης πόλης στο Δήμο Αιγάλεω από την Cosmos Business Systems

Giorgos Athanassiadis

Το Business Cloud πάει HORECA

Channel-Manager

Η Alfa Glass ανανεώνει την εμπιστοσύνη της στη Regate, επιλέγοντας Regate Effective

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα