13 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Ενιαίο brand για OTE – Cosmote

Στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, προχωράει, μέσα στο επόμενο διάστημα, ο όμιλος ΟΤΕ. Ο στόχος προφανής: αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών των καταναλωτών, με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο, όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο όμιλος στη σχετική ανακοίνωσή του.

 

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε σχετικά: “Ολοκληρώσαμε το μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον όμιλο ΟΤΕ. Γι αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και Cosmote, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα”.

 

Αναμφίβολα, πρόκειται για απόφαση που ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την ηγετική θέση του ΟΤΕ στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.

 

Η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding, από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη, ενώ όπως διευκρινίστηκε το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

Σχετικά άρθρα

Microsoft: Νέες ευκαιρίες για τους developers

Kitriniaris

Η Active φέρνει τους HP PageWide large format

Λάτρεις του online video οι Έλληνες

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα