21.4 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Ακόμα πιστεύει στο “αμερικανικό όνειρο” η Huawei

Στόχος: Πωλήσεις ύψους $10 δις στο κομμάτι του enterprise. Μέσο: Η τεράστια αγορά των ΗΠΑ. Πιθανότητες: Περιορισμένες. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγράψει κανείς τα σχέδια της κινεζικής Huawei η οποία δηλώνει μετ’ επιτάσεως ότι δεν θα εγκαταλείψει τις προσπάθειες να εδραιωθεί στην αμερικανική αγορά παρά τα εμπόδια, τα οποία σημειωτέον κάθε άλλο παρά μικρά είναι. Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι η Huawei έχει χαρακτηριστεί ως «απειλή για την εθνική ασφάλεια» από το 2012 και έτσι δεν μπορεί να διαθέσει τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό στους παρόχους των ΗΠΑ.

 

Ξεπερνώντας, όμως, τις όποιες δυσκολίες στελέχη της Huawei δηλώνουν πως δεν εγκαταλείπουν την προσπάθεια για επέκταση στην αμερικανική αγορά, στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου στόχου που θέλει έως το 2019 πωλήσεις ύψους $10 δις για το enterprise group της εταιρίας. Στόχος τον οποίο οι περισσότεροι αναλυτές θεωρούν ανέφικτο εκτός και αν πράγματι η Huawei κατορθώσει να βάλει πόδι στη Νέα Γη.

 

Η διοίκηση της Huawei έχοντας αντιληφθεί ότι το να πουλήσει τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό – το κύριο business της – στις ΗΠΑ είναι κάτι που μάλλον δεν πρόκειται να συμβεί, χαράζει διαφορετικό δρόμο. Συγκεκριμένα, σχεδιάζουν νέα enterprise προϊόντα – εκτός τηλεπικοινωνιών – τα οποία και σκοπεύουν να διαθέσουν σε αμερικανικές εταιρείες οι οποίες δεν κρίνονται ως κρίσιμες για την εθνική ασφάλεια. Το πλάνο, προβλέπει ότι μια σειρά enterprise προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές θα μπορούσαν να υιοθετηθούν από αμερικανικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς του retail και του τουρισμού και οι οποίες αναζητούν λύσεις με βάση κυρίως το χαμηλό κόστος.

 

Η Huawei πρακτικά έχει μπλοκαριστεί από την τηλεπικοινωνιακή αγορά των ΗΠΑ επειδή η κυβέρνηση των ΗΠΑ την κατηγορεί για ευθείες σχέσεις με την κινεζική κυβέρνηση, κάτι που η εταιρεία αρνείται. Τα υπόλοιπα enterprise προϊόντα της Huawei έφεραν έσοδα $3,2 δις το 2014 και αρχικά η εταιρεία είχε θέσει ως στόχο να φτάσουν τα $10 δις έως το 2018. Τώρα ο στόχος αυτός αναθεωρήθηκε για το 2019 και πάντοτε υπό την αίρεση ότι η αγορά των ΗΠΑ θα γίνει πιο δεκτική στα προϊόντα της Huawei.

Σχετικά άρθρα

«iF Design Awards» σε έξι προϊόντα της Schneider Electric

Giorgos Athanassiadis

Οι νέες work-from-anywhere οθόνες της ViewSonic

Giorgos Athanassiadis

Τεχνολογία NFC παντού

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα