25.2 C
Athens
24/04/2024
Biztech

ΑΙ, blockchain και digital assistants στο Oracle Cloud

Για να βοηθήσει τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν τα πιο πρόσφατα εργαλεία μετασχηματισμού και να υιοθετήσουν την καινοτομία, η Oracle ανακοίνωσε τις τελευταίες εξελίξεις σε αναδυόμενες τεχνολογίες του Oracle Cloud, όπως η AI, το machine learning, το blockchain, το IoT και οι διασυνδέσεις ανθρώπου-μηχανής.

Επίσης, η Oracle επεκτείνει αυτές τις νέες δυνατότητες στην πλατφόρμα ώστε οι πελάτες να μπορούν να βασιστούν σε αυτές για να δημιουργήσουν τις εφαρμογές τους. Επιπρόσθετα, το Oracle Cloud Infrastructure λειτουργεί ως η υποδομή που καθιστά εφικτές τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και αυτονομίας που προσφέρει η Oracle.

 

Το machine learning και η εξελιγμένη AI αποτελούν βασικό στοιχείο κάθε τεχνολογίας της Oracle και έχουν συνυφανθεί σε όλες τις υπηρεσίες του Oracle Cloud. Για παράδειγμα, οι εφαρμογές Oracle CX περιλαμβάνουν εργαλεία AI που κάνουν καλύτερες προβλέψεις για την κατάσταση ενός λογαριασμού, παρέχουν τις βέλτιστες εναλλακτικές ενέργειες, αυτοματοποιούν τις απαντήσεις και παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Επίσης, η Oracle ενσωματώνει machine learning σε λύσεις ασφαλείας, για να προβλέπονται οι πιθανές παραβιάσεις ασφαλείας. Ακόμα σημαντικότερο είναι το γεγονός ότι η Oracle συνδυάζει το machine learning με δεκαετίες βελτιστοποιήσεων σε βάσεις δεδομένων για να προσφέρει την πρώτη στον κλάδο και μοναδική αυτο-οδηγούμενη βάση δεδομένων.

 

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για τις συνεχείς εξελίξεις που φέρνει η Oracle στην υλοποίηση των αναδυόμενων τεχνολογιών σε όλη την έκταση του χαρτοφυλακίου της:

 

Digital Assistant για εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις

Το Oracle Digital Assistant είναι η νέα εξέλιξη της λειτουργίας chatbot της Oracle, δίνοντας στις εταιρείες τη δυνατότητα να δημιουργούν εξατομικευμένες λύσεις digital assistant ώστε το προσωπικό να εργάζεται πιο έξυπνα και πιο παραγωγικά. Το Oracle Digital Assistant μπορεί να εκπαιδευτεί ώστε να υποστηρίζει ειδικές δεξιότητες ανά τομέα από πολλαπλές εφαρμογές, όπως HR, ERP, CRM και CX. Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη (AI), το Oracle Digital Assistant κατανοεί το δυναμικό περιβάλλον μιας επικοινωνίας, εντοπίζει προθέσεις και αναγνωρίζει και μαθαίνει συμπεριφορές των χρηστών και μοτίβα, με σκοπό την έγκαιρη αυτοματοποίηση εργασιών ρουτίνας, όπως η έγκριση δαπανών και ο επαναπρογραμματισμός συναντήσεων, για λογαριασμό του χρήστη.

 

Blockchain για εφαρμογές εφοδιαστικής αλυσίδας

Το Oracle Blockchain ανακοινώθηκε πρόσφατα και έχει ήδη σημειώσει απήχηση διεθνώς, σε πολλούς κλάδους. Τώρα, η Oracle επεκτείνει την υπηρεσία blockchain ώστε να περιλαμβάνει νέες επιχειρηματικές εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με βάση τη δική της πλατφόρμα ανάπτυξης blockchain για να υποστηρίζουν νέες περιπτώσεις χρήσης, όπως παρακολούθηση και ανίχνευση για την εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics. Στις νέες εφαρμογές Oracle Blockchain που βελτιώνουν την ανιχνευσιμότητα και τη διαφάνεια σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα περιλαμβάνονται οι Intelligent Track and Trace, Lot Lineage and Provenance, Intelligent Cold Chain και Warranty and Usage Tracking.

 

Αυτοματοποιημένη ασφάλεια

Η Oracle παρέχει μια νέα γενιά υπηρεσιών ασφαλείας cloud οι οποίες χρησιμοποιούν machine learning και έξυπνη αυτοματοποίηση για να βοηθήσουν στην πρόληψη, ανίχνευση, ανταπόκριση σε και πρόβλεψη των εξελιγμένων απειλών ασφαλείας. Στις νέες υπηρεσίες cloud περιλαμβάνεται το Web Application Firewall (WAF) για προστασία από επιθέσεις στην κυκλοφορία στο web, προστασία από επιθέσεις τύπου Distributed Denial-of-Service (DDoS) για να μη διακόπτεται η λειτουργία των εφαρμογών από εξωτερικούς τρίτους, ένα ενοποιημένο Cloud Access Security Broker (CASB) που επιτηρεί και επιβάλλει ασφαλείς διαμορφώσεις παραμέτρων, και το Key Management Service (KMS) που επιτρέπει στους πελάτες να ελέγχουν την κρυπτογράφηση των δεδομένων τους.

 

Intelligent Apps με ενσωματωμένη AI

Για να διασφαλιστεί η γρήγορη κι εύκολη υιοθέτηση, οι Oracle Cloud Applications ενσωματώνουν χαρακτηριστικά AI στις υφιστάμενες εργασίες και διαδικασίες ώστε να μειωθεί η καμπύλη εκμάθησης για τους τελικούς χρήστες. Για παράδειγμα, οι εφαρμογές στέλνουν στους χρήστες διακριτικές πληροφορίες – ενημερώσεις και ειδοποιήσεις – για να μάθουν σχετικά με νέα χαρακτηριστικά AI μέσα από το οικείο περιβάλλον εργασίας της εφαρμογής. Νέα μοντέλα επικοινωνίας, όπως η φωνητική αναγνώριση και τα chat bots, είναι ενσωματωμένα στις εφαρμογές, για πιο εύχρηστη και εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη.

Σχετικά άρθρα

Η HP ανακοίνωσε τη νέα σειρά Envy

Giorgos Athanassiadis

Η IDC χαμηλώνει τις προβλέψεις της για την αγορά των tablets

Kitriniaris

To Norton Secure Deal δημιούργησε η Symantec

dmallas

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα