18.8 C
Athens
24/04/2024
Biztech

Έξι δρόμοι για την ανάπτυξη μέσα από το παράδειγμα της Xerox

Στην εποχή της εξάπλωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, κάθε επιχείρηση οφείλει να σκέφτεται διαφορετικά – τόσο για να αναπτυχθεί πέρα από τα βασικά τμήματα των αγορών της, όσο και για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των νέων παικτών.

Η Xerox, έχει επαναπροσδιοριστεί πολλές φορές, ως εταιρεία, καθώς οι τεχνολογίες και οι αγορές αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Πέρα από την σημερινή κατάσταση της εταιρείας, έχει ανακαλύψει αρκετούς τρόπους, να σκέφτεστε εναλλακτικά για μία επιχείρηση.

 

Αυτές οι έξι ιδέες, μπορούν να φανούν χρήσιμες σε άλλες εταιρείες που έχουν παρόμοιες ανάγκες για μετασχηματισμό και ανάπτυξη, πέρα από τις βασικές επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.

 

1. Ο πρώτος τρόπος για την ανάπτυξη, είναι η προσήλωση σε αυτό που θέλουν οι καταναλωτές και όχι σε αυτό που παράγει η ίδια η επιχείρηση. Όταν σκέφτεστε τη Xerox, δεν είναι λάθος να πιστεύετε ότι «η Xerox δημιουργεί εκτυπωτές». Όμως η Xerox, δεν αποτελεί απλώς μια εταιρεία εκτυπωτών. Αυτό που πάντα έκανε και κάνει είναι να βοηθά τους πελάτες της χρησιμοποιώντας ή εφευρίσκοντας τις καλύτερες τεχνολογίες σε κάθε εποχή.

 

2. Ένας ακόμη τρόπος να βελτιώσετε την ανάπτυξη είναι η καινοτομία, όχι μόνο στις τεχνολογίες, αλλά και στα επιχειρηματικά μοντέλα. Η ιστορία της Xerox, που ξεκινά με τη δημιουργία του πρώτου εμπορικού φωτοτυπικού μηχανήματος, αποτέλεσε τόσο καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου, όσο και μια νέα τεχνολογία.

 

3. Δημιουργία ενός οράματος για το μέλλον. Όλοι οι υπάλληλοι επιθυμούν η εταιρεία που εργάζονται να αναπτυχθεί μέσα από την καινοτομία και όλοι έχουν ιδέες για να το κάνουν, με τον καλύτερο τρόπο. Μπορεί να είναι χρήσιμο να δημιουργήσετε ένα όραμα, που θα δείχνει την κατεύθυνση για το μέλλον, ώστε να εστιάσετε σε αυτό, τις ιδέες και την ενέργεια των εργαζομένων σας. Το όραμα της Xerox είναι να βοηθάει τους πελάτες της να λειτουργούν καλύτερα αξιοποιώντας τόσο τον φυσικό όσο και τον ψηφιακό κόσμο.

 

4. Για να γίνει κάποιος καινοτόμος οφείλει να λάβει υπόψη του τις δυνατότητες της επιχείρησής του αλλά και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται στο εξωτερικό περιβάλλον της εταιρείας. Η Xerox μπορεί να έχει γίνει γνωστή για την δραστηριότητά της στο χώρο της εκτύπωσης, ωστόσο οι δυνατότητές της είναι πολύ ευρύτερες.

 

5. Είναι εξίσου σημαντικό, να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος αλλάζει, για να εντοπίσουμε τις αναδυόμενες, λιγότερο προφανείς ευκαιρίες της αγοράς, από το εξωτερικό περιβάλλον. Άλλωστε, η επόμενη μεγάλη τεχνολογική επανάσταση, είναι η σύγκλιση του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου. Αυτό δημιουργεί τεράστιες ευκαιρίες, να αλλάξει εξ’ ολοκλήρου ο τρόπος που εργαζόμαστε.

 

6. Οι εταιρείες που επιθυμούν την ανάπτυξη, οφείλουν να προσαρμόζονται και να καινοτομούν. Η καινοτομία σε νέες αγορές απαιτεί μια ανθρωποκεντρική και ευέλικτη διαδικασία που να επικεντρώνεται στην ταχεία μάθηση και επανάληψη. Στο ερευνητικό κέντρο PARC της Xerox, αναπτύσσονται νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.

 

Δεν υπάρχει ποτέ, μια μοναδική μέθοδος προς στην ανάπτυξη. Οι παραπάνω ιδέες αποτελούν ένα σημείο εκκίνησης για να σκεφτείτε τρόπους που μπορείτε να συνδυάσετε, ώστε να ταιριάζουν με την επιχείρηση και τους στόχους σας.

 

Σχετικά άρθρα

Περιμένει ο ΟΤΕ για το VDSL

dmallas

KOBRA: Προστατέψτε τα ευαίσθητα δεδομένα από υποκλοπές

Giorgos Athanassiadis

Πολλαπλές διακρίσεις iF Design Award 2019 για την Epson

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα