Το Soft1 Cloud ERP στα Coffee Island

H Coffee Island ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταποίηση, συσκευασία και εμπορία καφέ, επέλεξε τη λύση cloud ERP της SoftOne για την ολοκληρωμένη μηχανογραφική υποστήριξη του δικτύου των καταστημάτων της.

 

Η εταιρεία ΣΕΜ-S Α.Ε, πιστοποιημένος συνεργάτης της SoftOne, έθεσε σε παραγωγική λειτουργία το Soft1 Cloud ERP, επιτρέποντας στην Coffee Island να διαμορφώσει ένα ενιαίο σύστημα λειτουργίας για το ευρύτατο δίκτυο των 406 καταστημάτων της, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

 

Λειτουργώντας σε ένα σύγχρονο και αυτοματοποιημένο cloud περιβάλλον, το Soft1 βοηθάει τα καταστήματα Coffee Island να εκτελούν πλήθος απαιτητικών καθημερινών εργασιών σε σύντομο χρόνο, χωρίς την απαίτηση πρόσθετων υποδομών και με μηδενική πιθανότητα λαθών. Ταυτόχρονα, διασφαλίζει τη σωστή ενημέρωση μεταξύ αυτών και της μητρικής εταιρείας, κάνοντας αποδοτικότερη τη συνεργασία τους.

Παράλληλα, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της mobile λύσης Soft1 360, τα στελέχη πωλήσεων της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να τρέχουν όλες τις εργασίες που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων, ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός γραφείου. Με τη χρήση οποιασδήποτε φορητής συσκευής, είναι σε θέση να προγραμματίζουν τις επισκέψεις τους στα σημεία πώλησης, είτε αυτά ανήκουν στα τμήματα ελέγχου (Audit, Technical, Information Technology κα.), είτε στα δημιουργικά τμήματα της εταιρείας (Marketing, Network Development, Research and Development κα.).

 

Με την ενσωμάτωση λειτουργίας CRM, το Soft1 βοηθάει την Coffee Island να αξιοποιεί πλήρως την εισερχόμενη -από τα καταστήματα- πληροφόρηση μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος Ticketing, με τη χρήση του οποίου επιτυγχάνεται η σχεδίαση αποδοτικότερων τρόπων και μέσων λειτουργίας των καταστημάτων, με γνώμονα πάντα τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών.

Related Posts