Το οραμα της Lenovo για τον εργασιακο χωρο του μελλοντος

Το νέο trend αυτή την εποχή για τις εταιρείες τεχνολογίας είναι το «workplace of the future» και εάν μια εταιρεία μπορεί να περηφανεύεται ότι άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε, αυτή είναι η Lenovo.

Έχουν περάσει πάνω από 25 χρόνια από τότε που έκανε την εμφάνισή του, ίσως το πιο εμβληματικό brand στο χώρο της τεχνολογίας. Αναφερόμαστε στο ThinkPad, ένα εντυπωσιακό φορητό μηχάνημα που με μιας έγινε αντικείμενο πόθου για τους επαγγελματίες. Μέσα σε λίγους μόνο μήνες κέρδισε πάνω από τριακόσια βραβεία και έγινε σύμβολο status για στελέχη και CEOs εταιρειών. Με 130 εκατομμύρια τεμάχια σε πωλήσεις έκτοτε, το ThinkPad αποτελεί ορόσημο της βιομηχανίας υπολογιστών.

 

Η καλοκαιρινή εκδήλωση που πραγματοποίησε η Lenovo Hellas, στις 11 Ιουλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση για πελάτες, συνεργάτες και εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης είχε θέμα «ThinkPad & the workplace of the future» και όπως είναι φυσικό, δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει διαφορετικά, από μια αναδρομή στην εντυπωσιακή ιστορία του ThinkPad. Ο Γιάννης Χουρδάκης, SMB sales manager της Lenovo Hellas, μάς ξενάγησε στα ορόσημα του ThinkPad, παρουσιάζοντας τις καινοτομίες του προϊόντος από τον πρώτο ThinkPad 700C του 1992 μέχρι σήμερα.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το ThinkPad 750C, το πρώτο ThinkPad που πέταξε στο διάστημα το 1993, το ThinkPad 555BJ με ενσωματωμένο εκτυπωτή και το ThinkPad 770, το πρώτο laptop με ενσωματωμένο DVD-ROM που κυκλοφόρησε το 1997. Το 2005 το τμήμα PC της IBM εξαγοράστηκε από τη Lenovo και οι καινοτομίες συνεχίστηκαν. Έτσι, το 2009, η Lenovo παρουσίασε το ThinkPad W700ds, το πρώτο dual-screen mobile workstation, ενώ το 2012 λάνσαρε το ελαφρύτερο 14 ιντσών ultrabook στον κόσμο, το ThinkPad X1 Carbon.

 

Ο κ. Χουρδάκης μάς ξενάγησε στις προηγμένες διαδικασίες κατασκευής των ThinkPad τα οποία περνούν από εξαντλητικά τεστ για να λάβουν τις αυστηρές πιστοποιήσεις του αμερικανικού στρατού προκειμένου να αντέχουν σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Στη συνέχεια παρουσίασε τις νέες σειρές της εταιρείας σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, ξεκινώντας από τα laptops, τα desktops, τα all-in-ones και καταλήγοντας στις οθόνες, τα workstations και τα αξεσουάρ. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, η τάση για το επόμενο διάστημα είναι τα ultra-portable laptops, εξαιρετικά λεπτά, αλλά πανίσχυρα συστήματα για οικιακή και επαγγελματική χρήση, τα οποία χάρη στα νέα docking stations της Lenovo και την υποστήριξη USB Type-C (με Thunderbolt 3 σε επιλεγμένα μοντέλα), προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες επέκτασης.

 

 

Σε ότι αφορά τις επαγγελματικές λύσεις, αξίζει να σταθούμε σε ένα νέο προϊόν της Lenovo, το ThinkSmart Hub 500. Πρόκειται για μια έξυπνη κονσόλα με περιστρεφόμενη οθόνη αφής 11,6’’ και λειτουργικό σύστημα Windows 10 IoT Enterprise, το οποίο απευθύνεται σε σύγχρονα meeting rooms που αξιοποιούν την πλατφόρμα Skype for Business.

 

Και μετά τι;

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ήταν οι ομιλίες από επιτυχημένους επαγγελματίες από το χώρο της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα ο Γιάννης Δοξαράς founder & CEO της Warply, ο Δημήτρης Καλαβρός – Γουσίου, founder & curator of TEDxAthens & Velocity Partners VC και ο Δημήτρης Πεφάνης, general manager του insider.gr παρουσίασαν την δική τους ιστορία επιτυχίας.

 

Η ημερίδα έκλεισε με μια συζήτηση που είχαν επί σκηνής οι Γιάννης Κουτρομάνος client services leader της Coca-Cola Hellenic Bottling Company και Βαγγέλης Μητάκος, key accounts sales manager της Lenovo. Το θέμα της συζήτησης ήταν «What’s next? Top IT priorities & Lenovo vision» και οι δύο ομιλητές παρουσίασαν το όραμα της Lenovo και τις επόμενες προτεραιότητές της στον εργασιακό χώρο, ο οποίος μέχρι το 2020 θα καταλαμβάνεται από millennials. Οι millennials απαιτούν ευελιξία στο πώς χρησιμοποιούν τις ψηφιακές συσκευές τους στη ζωή και το χώρο εργασίας τους, ο οποίος δεν θα περιορίζεται από τους τοίχους ενός γραφείου. Η Lenovo προσφέρει ήδη μια ευρεία γκάμα συσκευών που καλύπτουν αυτές τις απαιτήσεις και δεσμεύθηκε να συνεχίσει δυναμικά προς αυτή την κατεύθυνση με νέα καινοτόμα προϊόντα και λύσεις.

 

Related Posts