Το νεο Leroy Merlin επικοινωνει με Avaya απο την Cosmos

Η Leroy Merlin επέλεξε την τηλεπικοινωνιακή λύση της Avaya για το νέο της κατάστημα στον Κηφισό, αναθέτοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στην Cosmos Business Systems. Στόχος ήταν η δημιουργία ενός εξαιρετικού περιβάλλοντος εργασιακής εμπειρίας στο κατάστημα, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εργαζόμενους της επιχείρησης.

Η επιλογή της τηλεπικοινωνιακής πλατφόρμας του Avaya IP Office, προσφέρει στη Leroy Merlin την δυνατότητα  ενοποίησης των επικοινωνιών, παρέχοντας στους εργαζόμενους μια λύση που τους επιτρέπει να χειρίζονται όλες τις επαγγελματικές τους επικοινωνίες από την  συσκευή της επιλογής τους: φορητό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, τηλέφωνο γραφείου ή οικιακό τηλέφωνο – χρησιμοποιώντας ενσύρματες, ασύρματες ή ευρυζωνικές  συνδέσεις.

Το IP Office της Avaya, αποτελεί  μια από τις κορυφαίες λύσεις τηλεφωνίας μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στον κόσμο, που εγκαθίστανται και υποστηρίζονται από την Cosmos Business Systems,  εξουσιοδοτημένου συνεργάτη της Avaya (Sapphire Avaya Business Partner).

Ο υπεύθυνος του Project από την πλευρά της Leroy Merlin, network & systems administrator, κος Ανδρέας Έμνερ  δήλωσε σχετικά: «Όταν η ομάδα IT της Leroy Merlin σχεδιάζει ένα νέο κατάστημα, η επιλογή των καλύτερων τηλεπικοινωνιακών λύσεων αποτελεί το πρώτο μας μέλημα. Πόσο μάλλον, όταν η επαφή με τον πελάτη βρίσκεται στο επίκεντρο της κουλτούρας μας. Η επιλογή της λύσης Avaya αποτέλεσε ένα μεγάλο στοίχημα για εμάς και το αποτέλεσμά μας δικαίωσε. Το Avaya IP Office το οποίο λειτουργεί απρόσκοπτα στο νέο μας κατάστημα στο Κηφισό μας έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις. Απ’ την πρώτη επαφή με την πλατφόρμα της Avaya διαπιστώσαμε την ευκολία εγκατάστασης, παραμετροποίησης και επέκτασής της. Φυσικά, το καταρτισμένο προσωπικό της Cosmos Business Systems τις ημέρες της εγκατάστασης, ήταν ένα ακόμα στοιχείο που ενίσχυσε την εμπιστοσύνη μας».