Συνεχιζεται η διψηφια αυξηση εσοδων για τη Lenovo

Ο όμιλος Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2018. Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, η Lenovo σημείωσε διψήφια αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς. Τα έσοδα του ομίλου ανήλθαν σε 11,91 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 19% από έτος σε έτος. Η εταιρεία ανέφερε επίσης υψηλά έσοδα προ φόρων κατά το τρίμηνο, της τάξεως των 113 εκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας βελτίωση 182 εκατομμυρίων δολαρίων από έτος σε έτος, καθώς η κερδοφορία βελτιώθηκε σε όλες τις επιχειρηματικές της μονάδες.

 

Με τα σημερινά αποτελέσματα κερδών για το Q1 FY2018/19, είναι ξεκάθαρο ότι η Lenovo έχει περάσει σε μια νέα εποχή ανάπτυξης, χάρη στην ουσιαστική πρόοδο της στρατηγικής της και την εστίαση στον «έξυπνο μετασχηματισμό» κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Τα αποφασιστικά βήματα της Lenovo για την συνένωση των επιχειρηματικών μονάδων της σε ένα βελτιστοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο, σε συνδυασμό με την έμφαση σε δυναμικούς τομείς που λειτουργούν ως γεννήτριες εσόδων, έχουν αποφέρει γρήγορα σημαντικές αποδόσεις.

Πιο συγκεκριμένα το τελευταίο τρίμηνο, η Lenovo ανήγγειλε τη δημιουργία της νέας μονάδας Intelligent Devices Group (IDG), που προέκυψε από τη συνένωση των τμημάτων  Personal Computer and Smart Devices Group και Mobile Business Group. Η επανεξέταση των τρόπων αλληλεπίδρασης των εν λόγω μονάδων και των συσκευών τους, οδήγησε σε διψήφια τριμηνιαία αύξηση εσόδων του IDG από έτος σε έτος, αλλά και σε αύξηση του μεριδίου αγοράς της μονάδας των PC σε όλον τον κόσμο.

Συγκεκριμένα, το αποτέλεσμα του IDG ήταν διψήφιο παρουσιάζοντας αύξηση εσόδων κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, ύψους 9,95 δισ. δολαρίων.

 

Το τμήμα PC και Smart Devices (PCSD) παρουσίασε ισχυρή διψήφια αύξηση εσόδων για 2ο συνεχόμενο τρίμηνο, που ανήλθε σε 19% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, διατηρώντας παράλληλα την υψηλότερη κερδοφορία του κλάδου της τάξεως του 5%. Μάλιστα, σύμφωνα με τη Gartner, Lenovo επέστρεψε στο νούμερο ένα της παγκόσμιας κατάταξης.

Το Mobile Business Group (MBG) βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του κατά τη διάρκεια του τριμήνου, χάρη σε τρία βασικά μέτρα: Μείωση λειτουργικών εξόδων κατά πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια, ανακοίνωση βελτιωμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων και εστίαση σε επιλεγμένες αγορές όπου η εταιρεία μπορεί να ανταγωνιστεί με κερδοφορία.

 

Σε συνέχεια του ισχυρού Q4, το Data Center Group της Lenovo (DCG) επιτάχυνε περαιτέρω τη δυναμική ανάπτυξής του, με έσοδα ρεκόρ ύψους 1,6 δισ. δολαρίων και τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο διψήφιας αύξησης εσόδων, που αντιστοιχεί σε 67,8% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Τα υψηλά έσοδα προέρχονταν από την αύξηση του Software Defined Infrastructure, του High Performance Computing & των A.I businesses και Hyperscale. Τα software-defined προϊόντα της Lenovo, με ηγέτη το νέο brand ThinkAgile, οδήγησαν για άλλη μια φορά σε τριψήφια ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση του νέου ThinkAgile CP που προσφέρει Composable Cloud Infrastructure νέας γενιάς.

Το τμήμα Hyperscale επίσης σημείωσε τριψήφια αύξηση, βελτιώνοντας παράλληλα τα μικτά κέρδη και διαφοροποιώντας την πελατειακή του βάση. O τομέας παραδοσιακού infrastructure συνέχισε την αυξητική τάση που είχε από το περασμένο τρίμηνο, ενώ οι λύσεις αποθήκευσης βασισμένες σε flash έδειξαν ισχυρή δυναμική ανάπτυξης της τάξεως του 42% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τέλος, το περασμένο τρίμηνο η Lenovo ξεπέρασε την HPE και έγινε για πρώτη φορά ο πρώτος προμηθευτής supercomputer στη λίστα TOP500 supercomputing, με 117 συστήματα.

Related Posts