Σε ιστορικα υψηλα επιπεδα για το 2019 τα εσοδα της LG

Η LG Electronics ανακοίνωσε ρεκόρ πωλήσεων έτους με έσοδα 53 δισ. δολάρια αντανακλώντας τη μεγάλη ζήτηση για premium οικιακές συσκευές και για αυτόνομες κατηγορίες ραγδαία εξελισσόμενων προϊόντων.

Τα λειτουργικά κέρδη του έτους ύψους 2,07 δισ. δολαρίων ήταν υψηλά και το 2019, αν και σημείωσαν 10% πτώση από το 2018 λόγω των αυξημένων επενδύσεων σε μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες.

Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου, τα οποία ανήλθαν σε 13,65 δισ. δολάρια ήταν 1,8% υψηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018 και 2,3% υψηλότερα από το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ τα τριμηνιαία λειτουργικά έσοδα ήταν 34,5% υψηλότερα από το τελευταίο τρίμηνο του 2018.

 

Οι επιδόσεις ανά group

Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε ρεκόρ εσόδων έτους ύψους 18,29 δισ. Δολαρίων με αύξηση περίπου 11% από πέρυσι, και λειτουργικά κέρδη ύψους $ 1,7 δισ. τα υψηλότερα στην ιστορία της εταιρείας. Οι τριμηνιαίες πωλήσεις $ 3,92 δισ. – που ήταν το υψηλότερο τέταρτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας – ήταν σχεδόν 7% υψηλότερες από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, λόγω της υψηλής ζήτησης στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ενώ τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,5% από την ίδια περίοδο του 2018.

 

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα έτους ύψους $ 13,73 δισ. περίπου αμετάβλητα από το 2018, ενώ τα λειτουργικά έσοδα $ 833 εκ. μειώθηκαν από το προηγούμενο έτος. Το τέταρτο τρίμηνο, οι πωλήσεις ύψους $ 3,90 δισ. παρέμειναν αμετάβλητες σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2018 και 18,7% υψηλότερες από το προηγούμενο τρίμηνο, με αποτέλεσμα τα λειτουργικά έσοδα των $ 93,5 εκ. να αυξηθούν λόγω κόστους μάρκετινγκ.

 

Η LG Mobile Communications Company κατέγραψε έσοδα έτους για το 2019 ύψους $ 5,07 δισ. Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου ύψους $ 1,12 δισ. μειώθηκαν από την ίδια περίοδο πέρυσι λόγω των μειωμένων πωλήσεων smartphones στις αγορές του εξωτερικού. Μία συνολική λειτουργική ζημία συνολικού ύψους $ 858,34 εκ. αντανακλά αυξημένα κόστη μάρκετινγκ για τη στήριξη των flagship συσκευών.

Η στρατηγική της LG για το 2020 για τη βελτίωση της απόδοσης του συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς, στηρίζεται στην εισαγωγή νέων μεσαίων έως premium 5G smartphone και σε συνεχείς προσπάθειες για βελτιστοποίηση του κόστους.

 

Η LG Vehicle Components Company παρουσίασε έσοδα ύψους $ 4,65 δισ. αύξηση 27% από το 2018 και τις υψηλότερες ετήσιες πωλήσεις στην ιστορία της εταιρείας. Τα τριμηνιαία έσοδα των $ 1,15 δισ. ήταν 3% χαμηλότερα από το τέταρτο τρίμηνο του 2018 ως αποτέλεσμα των μειωμένων πωλήσεων αυτοκινήτων. Παρά την απώλεια στα λειτουργικά έσοδα ύψους $ 165,6 εκ. η εταιρεία αναμένει όφελος από την πρόσθετη ανταγωνιστικότητα στο κόστος και την αυξημένη κερδοφορία, καθώς η αγορά ηλεκτρονικών στα οχήματα συνεχίζει να επεκτείνεται το 2020 ανταποκρινόμενη στους αυστηρούς ευρωπαϊκούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.

 

Τέλος, η Η LG Business-to-Business Company κατέγραψε έσοδα ύψους $ 2,27 δισ. με λειτουργικά έσοδα $ 209,8 εκ. Τα έσοδα της τάξης των $ 571,8 εκ. ήταν 13% υψηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018, ενώ τα τριμηνιαία λειτουργικά κέρδη ύψους $ 56,4 εκ. παρέμειναν υψηλά ως αποτέλεσμα της έντονης ζήτησης για premium ψηφιακές οθόνες και ηλιακές μονάδες.