Οι λυσεις για Contact Center της Comsys στη Ν. Αφρικη

Στο διάστημα μεταξύ 20 και 24 Μαΐου η Comsys πραγματοποίησε roadshow στην Νότιο Αφρική, σε συνεργασία με την εταιρεία Ninzi Connect αποκλειστικό business partner της για την Κεντρική και Νότιο Αφρική και τον σημαντικότερο προμηθευτή λύσεων customer engagement  στην περιοχή, με πάνω από 600 επιτυχημένα projects.

 

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων στο Johannesburg και το Cape Town, η Comsys είχε την ευκαιρία να επιδείξει τα πρωτοποριακά προϊόντα της για την αγορά του customer engagement  καθώς και να παρουσιάσει ενδεικτικά customer cases. Οι συμμετέχοντες, εκπρόσωποι επιχειρήσεων από τους κλάδους των κέντρων εξυπηρέτησης, τραπεζών, τηλεπικοινωνιών, ασφαλειών και ηλεκτρονικού εμπορίου, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν διεξοδικά για τις λύσεις αιχμής της εταιρίας και τα οφέλη που προσφέρουν. Παράλληλα, τα στελέχη της Comsys και της Ninzi Connect πραγματοποίησαν κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους εκπροσώπους των εταιρειών που συμμετείχαν και επεξεργάστηκαν διεξοδικά τις προκλήσεις που αυτές αντιμετωπίζουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εξυπηρέτησης πελατών.

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Comsys, Βασίλης Γαλάκος, δήλωσε σχετικά, «Η εκδηλώσεις που πραγματοποιήσαμε με τον συνεργάτη μας Ninzi Connect στην Νότιο Αφρική, αποτελούν μέρος μιας σειράς ενεργειών που στοχεύουν στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας μας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την μεγάλη συμμετοχή στο roadshow και το ενδιαφέρον των τοπικών επιχειρήσεων για τις λύσεις omnichannel contact centers νέας γενιάς που προσφέρει η Comsys. Από τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε, είμαστε πεπεισμένοι ότι τα καινοτόμα προϊόντα μας σε συνδυασμό με την ισχυρή θέση της Ninzi Connect στην Αφρική, μας δίνουν μια σημαντική ευκαιρία διείσδυσης σε μια αγορά που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς».

Related Posts