Νεο brand identity για τη Logitech

Στη μεγαλύτερη αλλαγή εταιρικού brand στην ιστορία της προχώρησε η Logitech θέτοντας τον σχεδιασμό στον πυρήνα της ταυτότητας της, όπως η εταιρεία ανακοίνωσε. Πρακτικά η Logitech επιχειρεί να επανεφεύρει τον εαυτό της – όπως τονίζει στην ίδια ανακοίνωση – δημιουργώντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, που ξεπερνούν τον κλάδο των περιφερειακών υπολογιστή βρίσκοντας. Είναι ενδεικτικό, μάλιστα, ότι δημιουργείται μια νέα εταιρική φίρμα, η Logi, για τις πιο πρόσφατες κατηγορίες προϊόντων, αφήνοντας στην άκρη το χαρακτηριστικό –tech.

 

H Logitech σχεδίαζε υπό άκρα μυστικότητα τον συγκεκριμένο αναπροσανατολισμό ήδη από το 2013, ενώ όπως τόνισε ο Bracken Darrell, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Logitech, ήδη έχει συγκροτηθεί μια σχεδιαστική ομάδα παγκόσμιου βεληνεκούς για να εξελίξει τα νέα προϊόντα.

 

Ως μέρος αυτής της νέας εταιρικής εικόνας οι καταναλωτές θα αρχίσουν σταδιακά να βλέπουν το λογότυπο Logi σε επιλεγμένα μοντέλα σε υπάρχουσες κατηγορίες προϊόντων, ενώ θα πρέπει να περιμένουν κάποιες ανατροπές σε νέες κατηγορίες.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη