Νεα λυση SAP Hybris Commerce

Η SAP SE ανακοίνωσε μια νέα έκδοση της λύσης SAP Hybris Commerce, η οποία βοηθά τις επιχειρήσεις να προσφέρουν στους πελάτες τους μια συναρπαστική, εξατομικευμένη καταναλωτική εμπειρία. Η ολοκληρωμένη λύση της SAP αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις, τόσο σε επίπεδο B2B, όσο και σε επίπεδο B2C, συναλλάσσονται με τους πελάτες τους σε όλα τα διαφορετικά κανάλια και αυτό επιτυγχάνεται με μια ακόμα πιο απλή τεχνολογία.

 

Η καινούργια έκδοση του SAP Hybris Commerce επικεντρώνεται στην ανάγκη ενοποίησης των στοιχείων των πελατών και των υπόλοιπων διαδικασιών, φέρνοντας το εμπορικό κομμάτι πιο κοντά σε άλλες front office εφαρμογές, όπως το customer service, οι πωλήσεις, το marketing, καθώς και η τιμολόγηση. Σύμφωνα με μια καινούργια έρευνα, το 91% των πωλητών, για τον επόμενο χρόνο, δίνουν προτεραιότητα στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη μέσω της εξατομίκευσης. Παρ’ όλ’ αυτά, χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 11 ξεχωριστά κανάλια αποθήκευσης, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ξεχωριστές εμπειρίες χωρίς συνοχή. Η λειτουργικότητα που εμπεριέχεται στην καινούργια αυτή έκδοση, απαντά στις κύριες προκλήσεις που αποκαλύφθηκαν σε αυτή την έρευνα και παρέχει μεγαλύτερη δυνατότητα εξατομίκευσης των εμπορικών διασυνδέσεων.

 

Η λύση SAP Hybris Commerce παρέχει μια μόνο εμπορική πλατφόρμα, η οποία ενοποιεί τις ψηφιακές και φυσικές δραστηριότητες του πελάτη κατά μήκος όλων των καναλιών, online, mobile, point-of-sale, call center, social media και print. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση απλουστεύει ακόμα περισσότερο την παροχή υψηλής ποιότητας εμπειρίας του πελάτη, ανεξαρτήτως του καναλιού που επιλέγεται.

Η λύση της SAP είναι επίσης εύκολα εφαρμόσιμη, είτε on premise, σε private cloud, είτε μέσω software-as-a-service, χάρη στην ενιαία αρχιτεκτονική της, η οποία είναι σχεδιασμένη για  επέκταση και απόλυτη ευελιξία, ενώ παράλληλα είναι και προσιτή για τον ιδιοκτήτη της. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση στο χώρο του εμπορίου συντομεύει τον κύκλο καινοτομίας και συμβαδίζει με τις συνεχείς αλλαγές στις απαιτήσεις του σύγχρονου πελάτη.

 

 

Τα νέα χαρακτηριστικά

 

SAP Hybris Customer Experience solution: Ένα επανασχεδιασμένο σύστημα διαχείρισης, με ολοκαίνουργιο user interface που δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους να χειρίζονται ευκολότερα το περιεχόμενο όλων των καναλιών, με ένα μόνο επιχειρηματικό εργαλείο. Έτσι, μπορούν να σχεδιάζουν εξατομικευμένα sites και εμπειρίες αγορών, χρησιμοποιώντας τη διαίσθησή τους σχετικά με τους πελάτες τους, περισσότερο από ποτέ.

 

New promotions engine: Εύκολο στη χρήση και με δυνατότητα επέκτασης, αυτό το νέο χαρακτηριστικό, δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν δυναμικά promotions, χωρίς καν να χρειάζεται η ανάμειξη ενός IT, δίνοντάς τους τον απόλυτο έλεγχο του στοχευμένου promotion.

 

Υποστήριξη πελατών: Ένα καινούργιο back-office UI το οποίο περιέχει όλες εκείνες τις δυνατότητες που το κέντρο εξυπηρέτησης και οι πωλητές χρειάζονται για να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και υποστήριξη πωλήσεων  σε όλα τα επίπεδα.

 

Βελτιωμένη λειτουργία back office: Το back-office ενισχύεται με καινούργιες δυνατότητες validation και αντίστοιχα widgets, ώστε να κάνει ευκολότερη και ταχύτερη τη διαδικασία δημιουργίας εξατομικευμένων εφαρμογών και εργαλείων.