11.2 C
Athens
23/01/2021
Biztech

Νέα εταιρική ταυτότητα για την TP-Link

Έπειτα από 20 χρόνια στο χώρο της δικτύωσης, η TP-Link έχει επεκταθεί πια και σε άλλους τομείς πέρα από την ασύρματη δικτύωση, προσφέροντας νέα προϊόντα για το «έξυπνο» σπίτι, τον χώρο των smartphones (δείτε εδώ την παρουσίασή μας του Neffos C5) και τα «έξυπνα» αξεσουάρ. Έτσι, η νέα εταιρική στρατηγική έπρεπε να ακολουθηθεί με νέα εταιρική ταυτότητα.

Ο συνιδρυτής και πρόεδρος της TP-Link τόνισε την ανάγκη να αλλάξει το εμπορικό σήμα της εταιρείας, αφού η γκάμα των προϊόντων έχει πλέον επεκταθεί σε νέες αγορές.

 

Οι αλλαγές στην εταιρική ταυτότητα της TP-Link περιλαμβάνουν την οπτική παρουσίαση του εμπορικού της σήματος με νέο λογότυπο και σλόγκαν.

tp-link_rebranding_logo2

Το νέο σλόγκαν εταιρείας είναι «Reliably Smart» (Αξιόπιστα έξυπνη) δίνοντας έμφαση στο άνοιγμα της TP-Link στα «έξυπνα» προϊόντα. Το νέο λογότυπο απεικονίζει ένα βέλος που στοχεύει στο κέντρο, υποδηλώνοντας την αφοσίωση της εταιρίας σε μια πελατοκεντρική φιλοσοφία.

 

Επιπλέον, εκτός από τα νέα προϊόντα, σημαντικές αλλαγές θα πραγματοποιηθούν και στις συσκευασίες τους, ενώ αναμένεται να βγει στον αέρα και το νέο website με αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα.

tp-link_rebranding_packages

Το νέο εμπορικό σήμα θα παρουσιαστεί οπτικά για πρώτη φορά,  2-7 Σεπτεμβρίου, στην έκθεση IFA, στο Βερολίνο, στο χώρο της εταιρείας (Hall 17, Booth 111).

Σχετικά άρθρα

Οριακή αύξηση πωλήσεων αλλά και κέρδη για την Quest το Q1

Kitriniaris

Οι απειλές του 2019 σύμφωνα με τη Bitdefender

Giorgos Athanassiadis

IBM: Ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις για το mobile

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα