Μειωση πωλησεων για την Oracle παρα την στροφη στο cloud

Το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο με μείωση πωλήσεων ανακοίνωσε η Oracle, με την στροφή στο cloud να υλοποιείται με επιτυχία αλλά να μην αρκεί για να γυρίσει σε θετικό πρόσημο τη συνολική εικόνα της εταιρείας. Και αυτό γιατί το cloud αποτελεί ακόμα μικρό κομμάτι στο συνολικό business της Oracle.

 

Ειδικότερα, η Oracle ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις cloud υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 40% στο τρίμηνο που έληξε στις 29 Φεβρουαρίου, φτάνοντας τα $735 εκατ., με κύριο μοχλό ανάπτυξης τα offerings στις υποκατηγορίες PaaS και SaaS.

 

Όμως οι cloud υπηρεσίες αντιστοιχούν μόλις στο 8% στο συνολικό business της Oracle, όπου το παραδοσιακό λογισμικό και το hardware κρατούν ακόμα τη μερίδα του λέοντος. Οι πωλήσεις των on-premises λύσεων της Oracle, έπεσαν κατά 4%, στα $6,3 δις, ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις hardware έπεσαν κατά 13% στο $1,1 δις. Σαν αποτέλεσμα οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας για το τρίμηνο ήταν μειωμένες κατά 3%, στα $9 δις.

 

“Οι παραδοσιακοί πελάτες μας θα μάς ακολουθήσουν και στο  cloud”, υποστήριξε ο Larry Ellison, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Από τη μεριά της η Safra Catz, CEO της Oracle, δήλωσε ότι η εταιρεία προχωρά σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών στον τρόπο των συνεργασιών της, ώστε αυτές να καταστούν πολύ πιο εύκολες.

 

Πάντως η Oracle προσέθεσε 942 νέους SaaS πελάτες το τελευταίο τρίμηνο, φτάνοντας συνολικά τους 11.000.

Related Posts