Η Xerox επιλεγει το διαφανο, ως το «χρωμα της χρονιας»

Παρά τις διαφορετικές απόψεις, η Xerox θεωρεί ότι το διάφανο αποτελεί ένα χρώμα! Άλλωστε στο χώρο της επαγγελματικής εκτύπωσης, η τεχνολογία της Xerox, όπως η πρέσα iGen 5, η παραγωγική πρέσα Iridesse και ο νέος εκτυπωτής PrimeLink C9065 / C9070, δίνουν τη δυνατότητα στα δημιουργικά τμήματα να χρησιμοποιούν διάφανο μελάνι στα έργα τους, το ίδιο άνετα όπως άλλα χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των μεταλλικών και φλούο χρωμάτων.

 

Αντιλαμβανόμενη το διάλογο αναφορικά με το αν η απουσία όλων των χρωμάτων συνιστά από μόνη της ένα χρώμα, η Xerox υποστηρίζει την επιλογή του διάφανου, την όψη δηλαδή (ή το μη χρώμα, θα μπορούσαμε να πούμε) που έχουν οι διάφανες επιφάνειες (παράθυρα, σελοφάν κ.λπ).

Ακριβώς όπως αυτές οι διαφανείς επιφάνειες μας επιτρέπουν να δούμε τί βρίσκεται πίσω από αυτές, το «χρώμα της χρονιάς» της Xerox τονίζει τη σημασία της δημιουργίας μιας φρέσκιας ματιάς, σε ένα μέλλον χωρίς εμπόδια, με μια ελπιδοφόρα αλλά και ξεκάθαρη προσμονή για αυτό που ανοίγεται μπροστά μας.

 

Η Beatriz Custode, Color Customization & Engineering Services στη Xerox σχολίασε: «Το διάφανο μπορεί να ενισχύσει ένα χρώμα, να το φωτίσει, ενώ πολλές φορές μπορεί να του προσδώσει και ένταση».

Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι για αιώνες, καλλιτέχνες από τον Leonardo Da Vinci μέχρι την Elisabeth Louise Vigée Le Brun χρησιμοποιούσαν στρώσεις του διάφανου, με τη μορφή βερνικιού, στα αριστουργήματα τους, για να προσθέσουν βάθος και υφή ή να τα κάνουν να λαμπυρίζουν στο φως. Ακόμη και για εκείνους που δεν είναι καλλιτέχνες, το διάφανο αλλάζει τον τρόπο που αντιλαμβάνεται κανείς τον κόσμο. Για παράδειγμα, τα χρώματα οικιακής χρήσης είναι συνήθως διαθέσιμα σε διαφορετικά επίπεδα γυαλάδας ή ημι-στιλπνότητας, επιτρέποντας μια ομοιόμορφα λαμπερή επίδραση με αίσθηση αντανάκλασης.