Η TeamViewer εξαγορασε την κορυφαια εταιρεια λυσεων AR, Ubimax

Η TeamViewer ανακοίνωσε ότι υπέγραψε το τελικό συμβόλαιο για να αποκτήσει το Ubimax, τον ηγέτη στο Wearable Computing και στο Augmented Reality για το εργατικό δυναμικό. Με αυτή την εξαγορά, η TeamViewer θα επεκτείνει σημαντικά τις AR και Internet of Things (IoT) λύσεις της για τη βιομηχανία για εταιρικούς πελάτες.

Με το Ubimax, το μέγεθος TAM’s θα αυξηθεί από 10 δισεκατομμύρια ευρώ σε 40 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Ο συνδυασμός θα επιταχύνει επίσης τον ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης του TAM (CAGR) από 24% σε 27%, λόγω της ισχυρής ανάπτυξης της αγοράς AR.

Ο Oliver Steil, CEO της TeamViewer, αναφέρει: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι από αυτή τη σημαντική στρατηγικά απόκτηση – την πρώτη αγοραπωλησία στην ιστορία της TeamViewer. Μαζί με το Ubimax, θα δημιουργήσουμε τον παγκόσμιο ηγέτη στις λύσεις συνδεσιμότητας και στη βιομηχανική τεχνολογία στο χώρο εργασίας.

Το κοινό χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας θα προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες ένα μοναδικό ενιαίο κατάστημα για ασφαλή σύνδεση συσκευών, εργαζομένων και διαδικασιών σε πολλές βιομηχανίες. Καλωσορίζουμε θερμά τους ιδρυτές του Ubimax και όλη η ομάδα της TeamViewer, καθώς μοιραζόμαστε πραγματικά μια hands-on νοοτροπία και μια κουλτούρα καινοτομίας».

Ο Hendrik Witt, CEO και συνιδρυτής του Ubimax, αναφέρει: «Ανυπομονούμε να προσχωρήσουμε στην επιτυχημένη διαδρομή της TeamViewer. Η ηγετική πλατφόρμα Augmented Reality του Ubimax και η αποδεδειγμένη εμπειρία μας στην ενσωμάτωση της βιομηχανικής ροής εργασίας συμπληρώνουν τέλεια το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της TeamViewer.

Μαζί με τους συνιδρυτές μου Jan Junker και Percy Stocker είμαστε πολύ ευτυχείς που γινόμαστε μέλη της οικογένειας της TeamViewer και από κοινού οδηγούμε την επέκταση των περιπτώσεων χρήσης και την παγκόσμια ανάπτυξη».

Η Ubimax ιδρύθηκε το 2014 στη Βρέμη και εξυπηρετεί περισσότερους από 200 επιχειρηματικούς πελάτες σε όλο τον κόσμο. Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνει το βιομηχανικό πρόγραμμα AR, Frontline, wearable computing devices και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Η σειρά προϊόντων Frontline μοιάζει με μια εργαλειοθήκη για εργαζόμενους εκτός γραφείου: Τους βοηθά στην εργασία τους, όπως η παραγγελία σε αποθήκη, οπτικοποιώντας συγκεκριμένες οδηγίες και πληροφορίες βελτιώνοντας έτσι την παραγωγικότητα.

Παράλληλα, η λύση επιτρέπει στους πελάτες της επιχείρησης να διαχειρίζονται τη ροή της εργασίας τους και να επικοινωνούν με τους εργαζόμενους του Frontline.