10.2 C
Athens
21/01/2021
Biztech

Η Symantec εξαγοράζει την Blue Coat

Η αγορά της ψηφιακής ασφάλειας έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα, τόσο στο καταναλωτικό κομμάτι, όσο και στο επαγγελματικό. Από τη μία, η ευρεία χρήση του cloud και των φορητών συσκευών και από την άλλη η αύξηση του ransomware, κάνουν ιδιώτες και επιχειρήσεις να αναζητούν την βέλτιστη λύση για να προστατέψουν ό,τι πολυτιμότερο έχουν: τα δεδομένα τους.

 

Η Symantec είναι μια από τις πιο γνωστές εταιρείες στο χώρο με ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands που δεν είναι άλλο από το όνομα Norton. Τον τελευταίο καιρό, η εταιρεία με διάφορες κινήσεις προσπαθεί να κερδίσει μεγαλύτερο κομμάτι του πολύ ανταγωνιστικού χώρου της ψηφιακής ασφάλειας και βεβαίως να αυξήσει τα κέρδη της.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η μετάβαση στο συνδρομητικό μοντέλο στην αγορά του consumer, θα αυξήσει τα κέρδη της εταιρείας σε ένα ποσοστό της τάξης του 12 με 14% μεταξύ 2019 και 2020. Έτσι, κι αλλιώς η εταιρεία τα πάει πολύ καλά φέτος με τη μετοχή της να αυξάνεται κατά 40%.

Παρόλα αυτά, στα πλάνα της εταιρείας είναι η μείωση των λειτουργικών της εξόδων κατά 550 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το οικονομικό έτος 2018, ελαττώνοντας το προσωπικό της κατά 10%.

 

Μια άλλη πολύ σημαντική κίνηση της Symantec ήταν η εξαγορά (κάτι που η εταιρεία γνωρίζει πολύ καλά) της Blue Coat Systems, μιας εταιρείας με εξειδίκευση στην προστασία επιθέσεων σε επίπεδο web και cloud με πάνω από 370.000 επιχειρήσεις πελάτες.

 

Έτσι, η προϊοντική γκάμα της Symantec διακρίνεται πλέον σε τέσσερις μεγάλες κατηγορίες: Προστασία από απειλές, προστασία δεδομένων, υπηρεσίες κυβερνοασφάλειας και προστασία website.

 

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με την Gartner, φέτος, η «πίτα» της ψηφιακής ασφάλειας θα έχει αξία 92 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έναντι 84 το 2015. Είναι λογικό λοιπόν, οι εταιρείες του κλάδου να προσπαθούν να κερδίσουν όσο μεγαλύτερο κομμάτι μπορούν.

Σχετικά άρθρα

Στη Westnet η διάθεση των λύσεων της Check Point

CPI: Συνεργασία με Vivotek

ntiliakos

Η Office Line στο «Microsoft Ignite |The Tour 2018» στο Βερολίνο

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα