Η Salesforce ξερει απο cloud…

… και τα αποτελέσματα το αποδεικνύουν καθώς το γ’ τρίμηνο του 2015 υπήρξε “μια περίοδος που θα θυμόμαστε για πάντα” όπως χαρακτηριστικά τόνισαν στελέχη της εταιρείας. Και αυτό γιατί τόσο ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων όσο και οι ίδιες οι πωλήσεις στο σύνολό τους δείχνουν ότι ο στόχος για ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους $10 δις είναι εντός των δυνατοτήτων της εταιρείας, όπως τόνισε ο CEO της εταιρείας Marc Benioff.

 

“Οι ανταγωνιστές μας οι οποίοι αρχικά εμφανίζονταν ως αρνητές του cloud βρίσκονται σε δεινή θέση καθώς στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από μονοψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις καταγράφουν συρρίκνωση του business τους καθώς τα προϊόντα τους δεν είναι σύγχρονα”, ο Benioff με τους αριθμούς μάλλον να τον δικαιώνουν. Η Salesforce είναι πλέον μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα εφαρμογών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management – CRM) και η διαφορά της σε σχέση με τον ανταγωνισμό της ήταν ότι από την αρχή οι πελάτες της είχαν πρόσβαση στις εφαρμογές μέσω του διαδικτύου, όντας μία από τις πρώτες εταιρείες επιχειρηματικού λογισμικού παγκοσμίως που υιοθέτησαν τη φιλοσοφία του cloud computing. Έτσι, τώρα αναμένει πωλήσεις ύψους $6,6 δις για το 2016, $8 δις για το 2017 και ίσως τα πολυπόθητα $10 δις να έρθουν εντός του 2018.

 

Πλέον, θεωρείται πιθανόν ότι εντός του 2016 η Salesforce να καταστεί η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία software στον κόσμο. Ενδεικτικό της πορείας της εταιρείας ήταν και το ενδεχόμενο να εξαγοραστεί από τη Microsoft, είδηση που είχε κάνει τον γύρω του κόσμου πριν μερικούς μήνες. Και μπορεί η φημολογούμενη εξαγορά να μην πραγματοποιήθηκε, ωστόσο στο άκουσμά της και μόνο η επικεφαλής της Oracle, Safra Catz, είχε παραδεχθεί ότι κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε disruption στην αγορά software, λόγω της ηγετικής της θέσης τής Saleforce.

 

Όσον αφορά τα οικονομικά στοιχεία του τριμήνου, οι πωλήσεις της Salesforce σημείωσαν άνοδο 24%, φτάνοντας τα $1,71 δις ενώ ο Benioff τόνισε ότι στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας με τις Microsoft, Amazon και Google, γεγονός που θα επιτρέψει στις λύσεις της Salesforce να φτάσουν πρακτικά σε κάθε επιχειρηματικό πελάτη. Πριν λίγους μήνες άλλωστε Microsoft και Salesforce είχαν ανακοινώσει ότι μέσα στο β’ εξάμηνο του 2016 μια σειρά υπηρεσιών των δύο εταιρειών θα ενοποιηθούν.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Related Posts