4.5 C
Athens
16/01/2021
Biztech

Η Lenovo ακάθεκτη στα smartphones

Με αμείωτο ενδιαφέρον και εργώδεις προσπάθειες είναι αποφασισμένη να προχωρήσει η Lenovo στην αγορά των smartphones καθώς η κινεζική εταιρεία βλέπει στη συγκεκριμένη αγορά μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης τη στιγμή που πολλοί από τους ανταγωνιστές της τα έχουν βρει σκούρα. Όπως, λοιπόν, ανακοίνωσε ο Dillon Ye, rest of world sales lead της Lenovo, η εταιρεία έχει καταρτίσει ένα νέο επιχειρηματικό πλάνο για το οικονομικό έτος 2016, σύμφωνα με το οποίο θα συνεχίσει να αυξάνει το μερίδιο αγοράς στα smartphones.

 

Τι περιλαμβάνει αυτό; Καταρχήν την ανανέωση της γκάμας smartphones δύο φορές τον χρόνο. Ταυτόχρονα, όμως, Lenovo και Motorola smartphones θα τοποθετηθούν στρατηγικά σε διαφορετικές αγορές, ώστε τα δύο brands να αποφέρουν στην εταιρεία το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Επιπλέον θα δώσει μεγάλη βαρύτητα στο e-commerce, ανανεώνοντας ανά τον κόσμο Lenovo e-stores, σε τριμηνιαία βάση. Και αυτό γιατί στη Lenovo κρίνουν ότι το e-commerce αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές.

 

Ήδη τα smartphones – με βάση τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου – είναι μεγαλύτερο business για την Lenovo σε σύγκριση με τα PCs. Ωστόσο η εταιρεία θεωρεί ότι υπάρχουν ακόμα μεγάλες δυνατότητες, ειδικά μάλιστα αν τα brands Lenovo και Motorola “κλειδώσουν” επί διαφορετικών αγορών-στόχων. Ειδικότερα, ο Ye τόνισε ότι το brand Motorola Motorola είναι δυνατό στις ώριμες αγορές όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη. Αντιθέτως, τα Lenovo smartphones έχoυν τοποθετηθεί στρατηγικά στις αναδυόμενες αγορές, όπως η Ινδία, η Ταϊλάνδη και η Ινδονησία.

 

Πρακτικά, το στέλεχος της Lenovo περιέγραψε ότι το να πατάς σε δύο βάρκες δεν είναι απαραίτητα κακό αρκεί να ξέρεις καλή ισορροπία και κυρίως η κάθε βάρκα να είναι κομμένη και ραμμένη για τα ύδατα πάνω στα οποία επιπλέει.

Σχετικά άρθρα

Αποστολή: SAPPHIRE 2012

antonyroussel

Cisco: Η επιχειρηματική αξία του IoE

Kitriniaris

Στα χέρια της Foxconn η Sharp;

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα