Η HP ανακοινωσε το νεο προγραμμα συνεργατων «Amplify»

Στις 15 Ιουλίου, η HP παρουσίασε το HP Amplify, ένα νέο παγκόσμιο πρόγραμμα συνεργατών το οποίο έχει σχεδιαστεί για τη δυναμική ανάπτυξη του καναλιού με στόχο να προσφέρει αυξημένες εμπειρίες πελατών. Χτισμένο γύρω από μια ενιαία δομή, το HP Amplify παρέχει όλη την απαραίτητη γνώση, τις δυνατότητες και τα εργαλεία συνεργασίας που απαιτούνται για την προώθηση της ανάπτυξης καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι αγοραστικές συμπεριφορές των πελατών συνεχίζουν να εξελίσσονται.

Το νέο πρόγραμμα θα τεθεί σε ισχύ την 1η Νοεμβρίου 2020 για τους εμπορικούς συνεργάτες της HP, ενώ ο κλάδος της λιανικής θα μεταβεί το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Ενσωματώνοντας τα καλύτερα προϊόντα, εργαλεία και εκπαίδευση της HP σε ένα πρόγραμμα, το HP Amplify αφαιρεί την πολυπλοκότητα, διευκολύνοντας τους συνεργάτες να επωφεληθούν και να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους σε ένα πιο ουσιαστικό επίπεδο. Σε αυτό το πλαίσιο, η HP αντικαθιστά όλα τα υφιστάμενα επίπεδα και προγράμματα με ένα νέο σύστημα μόλις δύο επιπέδων: τα HP Amplify Synergy και HP Amplify Power τα οποία προσφέρουν στους συνεργάτες την αυτονομία να επιλέξουν εκείνοι με ποιον τρόπο επιθυμούν να συνεργαστούν με την HP για να αυξήσουν την κερδοφορία τους.

Το νέο πρόγραμμα παρέχει στους συνεργάτες την ευελιξία να επενδύουν σε προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες και δυνατότητες. Όσο περισσότερο ένας συνεργάτης επενδύει σε αυτές, τόσο μεγαλύτερες είναι οι ανταμοιβές που απολαμβάνει.

Οι έννοιες που οδήγησαν στο σχεδιασμό του HP Amplify εστιάζουν στην απόδοση, τις δυνατότητες και τη συνεργασία – τρεις καταλυτικοί πυλώνες που θα καθορίσουν το μέλλον του καναλιού.

Στο σημείο αυτό τίθεται το ερώτημα «πώς διαφοροποιείται το HP Amplify από το υφιστάμενο πρόγραμμα» το οποίο είμαστε σίγουροι ότι έχουν πολλοί συνεργάτες. Το HP Partner First δημιουργήθηκε για να επιτρέπει στους συνεργάτες να πωλούν προϊόντα HP και να επωφελούνται με βάση την απόδοση των πωλήσεων. Επίσης, βοήθησε στην μαζική αύξησης των υπηρεσιών και των ψηφιακών πωλήσεων, επιτρέποντας στους συνεργάτες να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε έναν ολοένα και περισσότερο διαδικτυακό κόσμο. Ωστόσο, όπως απαντά ο Christoph Schell, chief commercial officer της HP «οι σημερινοί πελάτες περιμένουν βελτιωμένες, αυτοματοποιημένες και εξατομικευμένες εμπειρίες. Για να ευδοκιμήσουμε σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον – με τα δεδομένα ως το νέο νόμισμα – απαιτούνται δραστικές αλλαγές που θα μας βοηθήσουν να συνδεθούμε με τους πελάτες μας ως άτομα, όχι ως απρόσωπες αγορές. Το HP Amplify όχι μόνο διευκολύνει το κανάλι μας στη συνεργασία του μαζί μας, αλλά τους παρέχει ένα ξεκάθαρο δρόμο για να προετοιμάσουν την επιχείρησή τους με επιτυχία στο σημερινό περιβάλλον και πέραν αυτού – να κεφαλαιοποιήσουν τις αναδυόμενες τάσεις και να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στο εξελισσόμενο ταξίδι των πελατών τους».

Εμπειρίες ψηφιακής ταχύτητας

Οι πελάτες έχουν αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο ερευνούν και αγοράζουν τεχνολογία και το πώς αλληλεπιδρούν με εταιρείες, ενώ πλέον προμηθεύονται περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω ψηφιακών καναλιών, όπως το eCommerce, τα sites των συνεργατών και τα marketplaces. Ταυτόχρονα, η τεχνολογία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός προχωρούν με εκπληκτικό ρυθμό, ενώ τα επιχειρηματικά μοντέλα αλλάζουν από απλές συναλλαγές για την πώληση προϊόντων σε σύναψη μακροχρόνιων εμπορικών σχέσεων.

Για τον κλάδο της πληροφορικής συνολικά, και ειδικά για το κανάλι των συνεργατών, αυτό σημαίνει ότι το καθιερωμένο επιχειρείν (αυτό που λέμε «business as usual» δηλαδή) δεν αποτελεί πλέον επιλογή. Με το HP Amplify, η HP έρχεται να λάβει ουσιαστικά μέτρα για να αξιοποιήσει αυτές τις αλλαγές και να οπλίσει τους συνεργάτες της με τα κατάλληλα όπλα ανάπτυξης και την παροχή μιας πιο ικανοποιητικής εμπειρίας πελατών.

«Η HP και οι συνεργάτες της έχουν μια τεράστια και συναρπαστική ευκαιρία να ανακαλύψουν ξανά τον τρόπο με τον οποίο βγαίνουν στην αγορά», δήλωσε η Luciana Broggi, Global Head Route-to-Market της HP. «Ωστόσο, η αντιμετώπιση αυτών των ευκαιριών απαιτεί να ξεπεραστούν οι ανεπάρκειες του συστήματος, οι παλιές συνήθειες και να υιοθετηθούν νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Αυτό το άλμα, το κάνουμε μαζί αγκαλιάζοντας και επενδύοντας σε σημαντικές αλλαγές στο οικοσύστημα των συνεργατών μας και στις κοινές μας δυνατότητες».

Μόνο δύο τα νέα tiers

Όπως προαναφέραμε, το HP Amplify θα τεθεί σε ισχύ την 1η Νοεμβρίου και απευθύνεται στο παγκόσμιο οικοσύστημα των συνεργατών της HP (εξαιρείται η Κίνα). Όπως αναφέρει η HP, η πλειοψηφία των υφιστάμενων συνεργατών θα έχει τη δυνατότητα να ενταχθεί. Τα δύο διαφορετικά επίπεδα Synergy και Power επιτρέπουν στους συνεργάτες να καθορίζουν σταδιακά την προθυμία τους να επενδύσουν στις δυνατότητες και να επιτρέψουν τη συνεργασία που είναι απαραίτητη για να επιτύχουν στη σημερινή αγορά. Κάθε ένα από τα δυο αυτά επίπεδα προσφέρει στους συνεργάτες μια εξειδικευμένη πλατφόρμα συνεργασίας.

Το βασικό επίπεδο Synergy, απευθύνεται στην πλειονότητα των συνεργατών και θα περιλαμβάνει τυπικά οφέλη μαζί με πρόσβαση και εκπαίδευση μέσω της πύλης των συνεργατών. Για όσους συνεργάτες ενδιαφέρονται για υψηλότερο επίπεδο συνεργασίας, μπορούν να επιλέξουν το Power. Εδώ απαιτείται μεγαλύτερο ποσό επένδυσης τόσο από την πλευρά του συνεργάτη, όσο και από την πλευρά της HP. Το επίπεδο αυτό περιλαμβάνει νέα κίνητρα, μεγαλύτερη υποστήριξη και analytics. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το επίπεδο Power είναι ιδανικό για συνεργάτες που εστιάζουν στις υπηρεσίες και προσφέρει πρόσβαση στο χαρτοφυλάκιο διαχειριζόμενων υπηρεσιών της HP. Το συγκεκριμένο επίπεδο θα επιτρέπει στους συνεργάτες να συμμετέχουν στην παροχή managed services, οδηγώντας σε μεγαλύτερη ευκαιρία επαναλαμβανόμενων εσόδων.

Όσοι συνεργάτες επιλέξουν να μην ενταχθούν στο HP Amplify μπορούν να συνεχίσουν να προμηθεύουν προϊόντα και πόρους μέσω των καναλιών της διανομής.

Πώς θα υπολογίζονται τα ανταποδοτικά οφέλη

Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος συνεργατών Amplify θα αλλάξει και ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται τα ανταποδοτικά οφέλη. Το νέο σύστημα ανταμοιβών περιλαμβάνει περισσότερα metrics από επίτευξη στόχων και όγκο πωλήσεων. Φυσικά, τα δύο αυτά στοιχεία θα εξακολουθήσουν να αποτελούν μέρος της δομής ανταμοιβών, αλλά θα συμπεριληφθούν και ορισμένοι άλλοι δείκτες απόδοσης. Σε αυτούς περιλαμβάνονται δείκτες pre-sales, όπως ο αριθμός των εγγραφών, τα ποσοστά του conversion και η υποστήριξη πριν από την πώληση. Επίσης, στο σύστημα απόδοσης θα υπολογίζονται τόσο δείκτες στο επίπεδο των πωλήσεων, όπως ο μέσος όγκος πωλήσεων, ο μέσος όρος εσόδων ανά λογαριασμό, όσο και μετά την πώληση, όπως ο χρόνος παράδοσης, η διατήρηση του λογαριασμού, η επέκταση λογαριασμού και η ικανοποίηση των πελατών.

Όπως δήλωσαν τα στελέχη της HP, πολλοί συνεργάτες, ιδίως αυτοί που εστιάζουν στις υπηρεσίες, θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να αυξήσουν τα κέρδη τους στο πλαίσιο του Amplify.

Τέλος, οι συνεργάτες θα συνεχίσουν επίσης να έχουν πρόσβαση σε βασικές ανταμοιβές από το πρόγραμμα Partner First, συμπεριλαμβανομένων ειδικών κινήτρων τιμολόγησης και κινήτρων και νέων επιχειρηματικών ευκαιριών.