Ευκολος ψηφιακος μετασχηματισμος με το Vodafone Ready Index

Η Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της δωρεάν υπηρεσίας Vodafone Ready Index, που έχει ως στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κάνουν τη μετάβαση στο ψηφιακό περιβάλλον και να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, προτείνοντάς τους ψηφιακά εργαλεία μέσα από το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Vodafone Smart Business.

 

Αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και δοκιμασμένες λύσεις της αγοράς, η ολοκληρωμένη πρόταση Vodafone Smart Business συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας επαγγελματιών και επιχειρήσεων, παρέχοντας οικονομία, ευελιξία και απλότητα και υποστηρίζοντάς τους με συμβουλευτική σε θέματα τεχνολογίας. Επίσης, το Vodafone Smart Business βοηθά στην καλύτερη διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ προσφέρει καινοτόμες λύσεις οικονομικά, χωρίς περιττό κόστος και με απόλυτο έλεγχο των εξόδων.

 

Πώς λειτουργεί

Το Vodafone Ready Index είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να μετρήσουν την ψηφιακή τους ετοιμότητα, προτείνοντάς τους εκείνες τις λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες τους, ανάλογα με το μέγεθος και τη δραστηριότητά τους.

Συγκεκριμένα, το Vodafone Ready Index αποτελεί μία πλατφόρμα ψηφιακής αξιολόγησης, η οποία μπορεί μέσω στοχευμένων ερωτήσεων να δείξει το βαθμό ψηφιακής ετοιμότητας μίας επιχείρησης, σε σχέση με τον ανταγωνισμό της.

Επιπλέον, παρέχει μία προσωποποιημένη αναφορά, προτείνοντας τις απαραίτητες ψηφιακές υπηρεσίες στους επαγγελματίες, εύκολα και γρήγορα, μέσα από τρία βήματα:

 

1. Ο επαγγελματίας ή ο ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης συμπληρώνει online το σχετικό ερωτηματολόγιο, το οποίο υπολογίζει τον ψηφιακό βαθμό ετοιμότητας της επιχείρησης σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις του κλάδου.

 

2. Στη συνέχεια, λαμβάνει μία λεπτομερή έκθεση ετοιμότητας η οποία του προτείνει ψηφιακές υπηρεσίες της Vodafone – μέσα από το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Vodafone Smart Business – που μπορούν να κάνουν την επιχείρησή του πιο ανταγωνιστική.

 

3. Τέλος, ορίζεται μία συνάντηση με εξειδικευμένο σύμβουλο της Vodafone για να συζητήσουν διεξοδικά τις δυνατότητες αυτών των λύσεων.

Related Posts