Δεσµευσεις… αξιας απο την Konica Minolta!

«Άνοιγµα» στην εγχώρια αγορά για την ενίσχυση του δικτύου των συνεργατών που διαθέτουν εξειδίκευση, εµπειρία και γνώση, ενώ ταυτόχρονα επιθυµούν να µετεξελιχθούν αξιοποιώντας µια ευρεία γκάµα από «εργαλεία» που παρέχονται, µεταξύ των οποίων και χρηµατοδοτικά, επιχειρεί η Konica Minolta σύµφωνα µε τον Αλέξανδρο Ζοβόλια, Indirect Channels Sales Manager της “Konica Minolta Επιχειρηµατικές Λύσεις”.

 

Tρισήµιση δεκαετίες παρουσίας στην χώρα µας συµπλήρωσε η Konica Minolta, έχοντας καταφέρει να «κτίσει» ένα ισχυρό brand name αναφορικά µε τις επαγγελµατικές εκτυπωτικές λύσεις. Κάτι, που κεφαλαιοποίησε µε την κατάληψη της κορυφής των κατηγοριών αναφορικά µε τα εκτυπωτικά µηχανήµατα για γραφεία, αλλά και του heavyzovolias duty production printing στην ελληνική αγορά. Το µοντέλο δραστηριοποίησης που ακολουθεί η Konica Minolta εντός των συνόρων είναι σχετικά απλό, καθώς από τη µια υπάρχει η απευθείας σχέση µε µεγάλους πελάτες και οργανισµούς που στην συντριπτική τους πλειοψηφία εδρεύουν στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και από την άλλη, το δίκτυο εξειδικευµένων συνεργατών που αυτή τη στιγµή απαρτίζεται από 77 εταιρείες σε ολόκληρη τη χώρα.

 

Αναζήτηση συνεργατών µε διάθεση µετεξέλιξης

«Η απουσία διανοµέα στην προσπάθεια να απευθυνθούµε προς την εγχώρια αγορά αποτελεί στρατηγική µας απόφαση. Θεωρούµε πως τα προϊόντα µας, που απευθύνονται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις και οργανισµούς, απαιτούν ένα συγκεκριµένο βαθµό γνώσης, εξειδίκευσης, εµπειρίας και καθετοποίησης, η οποία προσφέρεται πιο αποτελεσµατικά από τον ίδιο τον κατασκευαστή. Επιπροσθέτως, η συνολική φροντίδα και εξυπηρέτηση που παρέχουµε στους συνεργάτες µας κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα και σίγουρα δεν µπορεί εύκολα να συγκριθεί µε ότι συνήθως προσφέρεται στην αγορά», σηµειώνει ο κ. Ζοβόλιας και συνέχισε: «Μια από τις προτεραιότητες για την Konica Minolta στην Ελλάδα είναι η περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου των συνεργατών µας. Αναζητούµε εταιρείες που διαθέτουν γνώση και εξειδίκευση, όραµα και φυσικά επιδιώκουν να προσθέσουν αξία τόσο στους πελάτες τους όσο και στους ίδιες. Παράλληλα, θα έχουν διάθεση για µετεξέλιξη µε την αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών εξελίξεων στον τοµέα της εκτύπωσης, που χαρακτηρίζεται από την διαρκώς ογκούµενη ανάγκη ψηφιοποίησης και αντίστοιχης διαχείρισης των αρχείων, από ολοκληρωµένες managed λύσεις µε το συνδυασµό υπηρεσιών και λογισµικού, Optimized Printing Services, Enterprise Content Management κ.ά. Προς αυτή την κατεύθυνση, κινείται και ένα νέο πρόγραµµα για τους συνεργάτες που διακρίνεται από ξεκάθαρη διαστρωµάτωση σε 4 επίπεδα (Partner, Advance, Premier, Elite), σηµαντικά προνόµια, πληθώρα εργαλείων που συµπεριλαµβάνουν ακόµη και χρηµατοδοτήσεις και ανταγωνιστικούς όρους. Αυτό, ξεκινά να ισχύει από την 1η Αυγούστου. Εκτιµούµε δε, πως αυτή τη στιγµή υπάρχουν σηµαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης τις οποίες είµαστε αποφασισµένοι να συν-εκµεταλλευτούµε µε τους συνεργάτες µας σε µια win-to-win σχέση».

 

Δέσµευση για προϊόντα, αναλώσιµα και εργαλεία χρηµατοδότησης!

Οι πρόσφατες εξελίξεις σε οικονοµικό επίπεδο έχουν αφήσει ανάγλυφα τα σηµάδια τους στην αγορά, µε τις επιχειρήσεις να βιώνουν πρωτόγνωρες καταστάσεις σε ότι έχει να κάνει µε την ρευστότητα και τις πληρωµές, την δυνατότητα εισαγωγής και εκτελωνισµού προϊόντων, ακόµη και την καθηµερινή λειτουργία τους. «Αντιλαµβανόµενη τις δυσκολίες και προκλήσεις που αντιµετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις µε τα πρόσφατα οικονοµικά γεγονότα, η Konica Minolta δεσµεύεται τόσο για την αδιατάρακτη συνέχιση της τροφοδοσίας σε επίπεδο προϊόντων και αναλωσίµων, όσο και την παροχή χρηµατοδοτικών εργαλείων προς τους συνεργάτες µας! Επιπροσθέτως, τονίζουµε µε τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο την απόφασή µας να προχωρήσουµε µε το βλέµµα στην ανάπτυξη της εταιρείας και των συνεργατών µας. Προκειµένου να κάνουµε πράξη το συγκεκριµένο σκοπό, η διοίκηση της εταιρείας είναι αποφασισµένη να κάνει ότι χρειαστεί και αυτό θα το διαπιστώσετε σύντοµα. Κατ’ αυτό τον τρόπο αποδεικνύουµε εµπράκτως τη σηµασία που έχει για εµάς το κανάλι των συνεργατών µας, σε µια αρκούντως “προβληµατική” χρονική περίοδο. Εξάλλου, ένα από τα στοιχεία που µας χαρακτηρίζουν είναι η έννοια της οικογένειας µε τους συνεργάτες µας. Το κλίµα µεταξύ µας είναι ιδανικό, ενώ οι σχέσεις είναι πολυετείς και οφείλουµε να βρισκόµαστε στο πλευρό τους σε κάθε δυσκολία που µπορεί να προκύψει. Η συνεργασία για την Konica Minolta δεν ήταν ποτέ µια απλή σχέση εµπορικής συναλλαγής, ούτε βασιζόταν µόνο στο επίπεδο της συµµετοχής στην επίτευξη στόχων!», επισηµαίνει ο κ. Ζοβόλιας.