Αυτα ειναι brands ηλεκτρονικων με τη μεγαλυτερη φημη

Σταθερές παραμένουν οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα consumer electronics σύμφωνα με το θεσμό των Famous Brands. Η διάκριση στα Famous Brands προκύπτει, κάθε χρόνο, από ανεξάρτητη έρευνα, στην οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές καλούνται να αναδείξουν αυθόρμητα (χωρίς λίστα) τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 42 προϊοντικές κατηγορίες. Οι απαντήσεις τους αποτυπώνουν τόσο την ικανοποίησή τους από τη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα και τη χρησιμότητα μιας μάρκας, όσο και το πώς αξιολογούν και πόσο ταυτίζονται με τον σκοπό (purpose) και τις αξίες (values) της.

 

Από το 2013 οι εταιρείες Samsung, Sony & LG καταλαμβάνουν τις τρεις πρώτες θέσεις σε ότι αφορά τη φήμη των brands ηλεκτρονικών συσκευών. Στην έρευνα του 2017 η Samsung, συγκεντρώνοντας τις περισσότερες αυθόρμητες αναφορές και διαμορφώνοντας το ποσοστό της στο 38%, διατηρεί την πρώτη θέση που κατέχει από το 2015. Σε απόσταση αναπνοής με ποσοστό 37%, η LG διατηρείται στην 2η θέση που βρίσκεται και το 2016.

Η Sony αποτελεί την 3η σε φήμη μάρκα ηλεκτρονικών, εμφανίζει ωστόσο ουσιαστικά σημάδια κόπωσης αφού το ποσοστό της πέφτει στο 18%, χάνοντας 15 μονάδες μέσα σε ένα χρόνο και πέφτοντας στην 3η θέση από την 1η που κατείχε το 2013 με ποσοστό 48%.

 

Ανάλογη εικόνα παρουσιάζει και η κατηγορία των tablets όπου η Samsung παραμένει στην κορυφή και στις τρεις μετρήσεις που αξιολογείται η κατηγορία σχηματίζοντας ποσοστό 59% στην τελευταία έρευνα. Τη 2η σε ποσοστό φήμης θέση κατέχει σταθερά η Apple με 45%  έναντι 51% και 63% που είχε το 2016 και 2015 αντίστοιχα. Η Lenovo μετακινείται από την 4η στην 3η θέση το 2017 με σημάδια κόπωσης όμως όσον αφορά στο ποσοστό που επιτυγχάνει (2017: 30%  vs 2016:42%). Η ελληνική εταιρεία MLS είναι ο μεγάλος ηττημένος – από την 3η θέση με ποσοστό 46% το 2016 βγαίνει από το top 3 και χάνει 19 μονάδες μέσα σε ένα χρόνο.

 

Από το 2014 η Samsung ψηφίζεται από το κοινό η μάρκα κινητού με την καλύτερη φήμη, αντικαθιστώντας τη Nokia που τα προηγούμενα χρόνια (2008 – 2013) βρισκόταν στην κορυφή. Το ποσοστό της Samsung στην τελευταία μέτρηση Famous Brands διαμορφώνεται στο 73% με τη δεύτερη μάρκα, Apple/iPhone, να ακολουθεί με διαφορά 26 μονάδων. Η Nokia, σημαντικά αποδυναμωμένη σε σχέση με το παρελθόν συμπληρώνει την 3αδα με ποσοστό φήμης μόλις 27%  (από 79% που είχε 7 χρόνια πριν).

Related Posts